آنچلوتی: من با تونل غرور غریبم. ما بزرگتر از رئال نیستیم

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: تیم در شرایط خوبی قرار دارد و البته هنوز در مورد ترکیب اصلی شک دارم. دو روز استراحت کردیم و فردا در مورد ترکیب اصلی تصمیم خواهم گرفت. بهترین تیم را به دربی می فرستم و حالا فقط می توانم با اطمینان بگویم که دروازه بان ما آندره لونین خواهد بود. آلابا و هازارد نمی آیند و بیل و ایسکو بیرون خواهند رفت.

بازنشستگی: “ اگر همه چیز خوب پیش برود، تا 80 سالگی دوام خواهم آورد. وقتی کارم در رئال تمام شود، احتمالا به بازنشستگی فکر خواهم کرد. پیدا کردن تیمی بهتر از رئال واقعا سخت است. هیچ کس بزرگتر از رئال نیست و من دوست دارم سال ها اینجا بمانم، جام های بیشتری کسب کنم و از رئال و مادرید لذت ببرم. سپس می خواهم شوهر، پدر و پدربزرگ خوبی باشم و در نهایت یک طرفدار خوب باشم. وقتی رئال از من خسته شود، به طور خاص به آینده فکر می کنم، اما خارج از مربیگری کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. من در تمام باشگاه هایم از فوتبال لذت بردم، اما بازگشت به رئال برای من مانند ماه عسل دیگری بود. اردیبهشت است و من هنوز در ماه عسل هستم. “یک ماه عسل طولانی.”

تونل غرور: ” ما ایتالیایی ها با تونل غرور غریبه ایم. هر تیمی هر کاری دوست دارد انجام می دهد و باید به تصمیم اتلتیکو احترام گذاشت. اتلتیکو همسایه و دوست ماست و به آن احترام می گذاریم. اگر تونل بسازند خوب می شود و اگر نه مشکلی نیست».

وضعیت گرت بیل:گرت از تیم دور نیست و رابطه دوستانه ای بین او و هم تیمی هایش وجود دارد، اما اگر او در جشن قهرمانی نبود، به این دلیل بود که نمی توانست حرکت کند و آسیب دیده بود. “

برنامه رئال برای فینال لیگ قهرمانان مقابل لیورپول:ما هنوز چهار بازی برای انجام در لالیگا داریم و باید به رشد خود ادامه دهیم. ما به لالیگا و بازی های آینده احترام خواهیم گذاشت و با رقبای خود با قدرت برابر خواهیم بود. “ما همه بازی ها را برای پیراهن و پیراهن جدی خواهیم گرفت. لوگوی رئال.”


سرویس خبر شماره: 1823106 |
17 ارديبهشت 1401 ساعت 16:05 |
871 امتیاز خبر|

0نظرات

قهرمانی در لیگ قهرمانان بهترین پایان است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید هفته گذشته در فاصله 4 هفته مانده به پایان لالیگا با برتری 4 بر صفر مقابل اسپانیول قهرمان لیگ شد و سپس شامگاه چهارشنبه در دیداری دراماتیک مقابل سیتی با نتیجه 3 بر یک پیروز شد. . آنها به فینال لیگ قهرمانان اروپا خواهند رسید. . رئال بهترین روزهای خود را سپری می کند و در چنین شرایطی به دربی مادرید مقابل اتلتیکو رسیده است. دیداری که فردا عصر در واندامتروپولیتانو برگزار می شود.

قهرمانی دوبل با رئال: واقعیت این است که من هرگز در چنین شرایطی قرار نداشتم. چه هفته فوق العاده ای داشتیم با قهرمانی در لیگ قهرمانان، فصل به بهترین شکل به پایان می رسد. بدیهی است که اگر ما قهرمان شویم، بهترین پایان فصل خواهد بود.

تونل افتخار یا تحقیر:“گفتم که ما ایتالیایی ها به این سنت ها عادت نداریم. در نهایت هر تصمیمی که اتلتیکو بگیرد از ارزش آن نمی کاهد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی رمز موفقیت رئال:“می توانم کیفیت و تواضع این تیم را برجسته کنم. ما اینجا بازیکن خودخواه نداریم. البته غرور هیچ وقت نقطه ضعف نیست و گاهی اوقات به بازیکنان کمک می کند، اما ما تیمی به هم پیوسته و دور از غرور هستیم. اینجا کسی فکر نمی‌کند که برتر از دیگری است، حتی بازیکنان ذخیره هم در کنار تیم هستند.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال در کنفرانس خبری دربی در مورد تونل افتخار اتلتیکو و رمز موفقیت رئال در این فصل صحبت کرد.

آینده دنی سباستین“من با دنی صحبت کردم و او می داند که من در مورد او چه فکر می کنم. در نهایت تصمیم با اوست. “اگر او بماند، خوشحال خواهم شد.”