آنچه در مورد من می گویند خنده دار است / فکر می کنند من از وضعیت آنها می ترسم

عابدزاده: صحبت آنها در مورد من خنده دار است/ فکر می کنند من از وضعیت آنها می ترسم



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مصاحبه احمدرضا عابدزاده در 30 بهمن 86 در خبر اسپورته را مشاهده می کنید.

عابدزاده افزود: حرف های زیادی دارم که در فرصت مناسب می گویم. بعد از اخراج من این آقایان به جای اینکه پول بدهند مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و فکر می کنند من از آنها می ترسم یا از موقعیت آنها می ترسم. در حالی که از هیچکس جز خدا نمی ترسم، اما اگر بخواهم صحبت کنم باید از کار آنها و حتی جراحی معده آنها که چند میلیون تومان می ارزد صحبت کنم.

پس از این اتفاق، عابدزاده در زمان مدیریت حبیب کاشانی، حق خود را در باشگاه پرسپولیس مطالبه کرد اما در نهایت این موضوع به کمیته انضباطی کشیده شد. زمانی که عابدزاده از کمیته انضباطی حذف شد، واکنش ها خبر ورزشی بود. وی در گفت و گوی کوتاه خود گفت: خنده دار است که یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس می گوید اگر عابدزاده در آکادمی پرسپولیس شروع به کار نکند از زمان کناره گیری اش از پرسپولیس هیچ مبلغی دریافت نمی کند. بهتر است این آقا از عابدزاده حرف نزند. من برای کارم زحمت کشیدم و حقم را می گیرم.

احمدرضا عابدزاده در سال 1387 مربی دروازه بانان پرسپولیس بود، اما با آمدن علی دایی به جای کرانچار، عابدزاده دیگر در پرسپولیس پستی نداشت و علی دایی تمایلی به همکاری با هم تیمی سابق خود نداشت، به همین دلیل عابدزاده توسط مسئولان باشگاه برکنار شد.