آنچه کلوپ و گواردیولا در مورد درگیری سرمربی من سیتی با داروین نونز گفتند – لیورپول اف سی

نه یورگن کلوپ و نه پپ گواردیولا دقیقاً اتفاقی که بین سرمربی منچسترسیتی و داروین نونز پس از تساوی 1-1 لیورپول رخ داد را فاش نکردند.

پس از نمایش درام در زمین، با گل تساوی ترنت الکساندر-آرنولد به دنبال گل اول ارلینگ هالند، دوربین ها درگیری را در خط لمسی ثبت کردند.

در حالی که گواردیولا در تمام وقت به نونز سلام می کند، مهاجم لیورپول کلمات انتخابی را با این بازیکن اسپانیایی در میان گذاشت – که منجر به جدایی این زوج توسط مربیان دو طرف شد.

کلوپ قبل از اینکه آدریان، کورتیس جونز و الکسیس مک آلیستر به او کمک کنند، نونز را کنار کشید و دستیار ویتور ماتوس را رها کرد تا اوضاع را با گواردیولا خنثی کند.

لبخندهایی در بین بازیکنان لیورپول وجود داشت که مشخصاً این موضوع جدی نبود، اما از هر دو سرمربی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی در مورد آن سؤال شد.

کلوپ توضیح داد: «احساسات، احساسات.

“من مطمئن نیستم که من کسی هستم که باید آن را توضیح دهم، صادقانه بگویم، زیرا من مطلقاً درگیر نبودم – شگفت آور!

من هر دوی آنها را دوست دارم، بنابراین سعی کردم اوضاع را آرام کنم، بدون اینکه 100 درصد بدانم چه اتفاقی افتاده است، زیرا یک کلمه متوجه نشدم.

“خودشه. من واقعاً فکر می کنم که چیزی بیش از آنچه قبلاً مرتب شده است، صادقانه بگویم.

این احساسی است. پپ می خواهد برنده شود، ما می خواهیم برنده شویم. هر دو برنده نشدند، بنابراین واضح است که هیچ کس واقعاً خوشحال نیست و پس از آن این اتفاقات ممکن است رخ دهد.”

منچستر، انگلستان - شنبه، 25 نوامبر 2023: داروین نونیز از لیورپول پس از بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه منچستر سیتی و باشگاه لیورپول در ورزشگاه سیتی منچستر.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

این سوال از کلوپ در رابطه با “رقابت شدید” بین لیورپول و منچسترسیتی پرسیده شد، البته سرمربی این تیم استثناء کرد.

او پاسخ داد: «این ربطی به «رقابت شدید» ندارد، من نمی‌دانم شما می‌خواهید از آن چه بخواهید.

«این یک رقابت شدید نیست. ما رقیب هستیم. رقابت شدید چیست؟ کجا میبینیش؟

این وضعیت پس از بازی هیچ ربطی به “رقابت تاریخی و شدید” ندارد. راستش فکر نمی‌کنم داروین نونز چیزی در این مورد بداند!»

منچستر، انگلیس - شنبه، 25 نوامبر 2023: جوزپ 'پپ' گواردیولا (L) سرمربی منچسترسیتی و یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، پس از بازی لیگ برتر انگلیس بین منچسترسیتی اف سی و لیورپول در ورزشگاه سیتی منچستر صحبت می کنند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

بعداً، گواردیولا قاطعانه گفت که “هیچ اتفاقی نیفتاده” و اینکه کلوپ فقط باید نونز را کنار بزند زیرا “او فقط از من قوی تر است.”

سرمربی من سیتی نیز از روایتی که روزنامه‌نگار مورد نظر بیان کرد ناامید شد.

“هیچ اتفاقی نیفتاد. این نا امیدی نیست (در نتیجه)، من واقعاً خوشحالم.» گواردیولا گفت.

“سوال دوم در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد آن صحبت می کنید. صادقانه.

شاید برای آخرین سوال، از من در مورد داروین نونز و پپ گواردیولا بپرسید… هیچ اتفاقی نیفتاد.

https://www.thisisanfield.com/2023/11/what-klopp-and-guardiola-said-about-man-city-managers-flareup-with-darwin-nunez/ منبع: