آه و افسوس ستاره های سپاهان روی نیمکت (عکس)


سرویس خبر شماره: 2007994
20 مارس 1402 در 3:20 ب.ظ.
867

0نقطه نظر

تیم فوتبال سپاهان این روزها به طرز عجیبی در حال سقوط است.

آه و افسوس ستاره های سپاهان روی نیمکت (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه امید هواداران سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته اول بعد از گذشت تقریبا 10 سال از بین نمی رود، اما یکی دو اشتباه دیگر مورائیس و شاگردانش آنها را کاملا ناامید خواهد کرد.

انتظار می رفت سپاهان با شکست سنگین مقابل تیم پایین رتبه پیکان به رهبری عنایتی که از زمان هدایت تمرینات این تیم در 10 مسابقه موفق به پیروزی نشده بود، از اصفهان به تهران بازگردد، اما با به صدا درآمدن سوت پایان بازی، آنها به میدان رفتند. یکی از مهم ترین پیروزی های فصل را جشن گرفت.

در ابتدای بازی سپاهان از حریف پیش افتاد اما به اشتباهات پیاپی خود ادامه داد تا نتیجه نهایی 3 بر 2 شد و بار دیگر طلایی پوشان اصفهانی از دقیقه 50 با 10 نفره بازی کرد و تابلوی بازی در بازی نقش بست. ورزشگاه جهان باورنکردنی بود و حیرت هواداران سپاهان و همچنین نیمکت نشینان این تیم را باید ثبت کرد.

عکس هایی که مشاهده می کنید توسط یاسر جمالی در لحظاتی از بازی گرفته شده است که مورایس تمام بازیکنان نیمکت نشین را به داخل زمین فرستاد تا شاید بتواند نتیجه را تغییر دهد اما در نهایت این اتفاق برای آنها نیفتاد. فشار زیادی برای بازی بعدی مقابل فولاد خوزستان در اهواز.

1999952
1999953

مجله اخبار فوتبال داخلی