آکانجی: تبدیل شدن به بازیکن ثابت پپ سخت ترین کار دنیاست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مانوئل آکانجی مدافع سوئیسی تابستان امسال در روزهای پایانی نقل و انتقالات بوروسیا دورتموند را ترک کرد و به منچستریونایتد پیوست.

مانوئل آکانجی، مدافع سوئیسی منچسترسیتی که در تابستان به این تیم پیوست، می گوید حضور در تیم اصلی منچسترسیتی یکی از سخت ترین چیزها در جهان است.

آکانجی: تبدیل شدن به بازیکن ثابت پپ سخت ترین کار دنیاست


سرویس خبر شماره: 1844815
30 سپتامبر 1401 در 10:22 ب.ظ
8.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

آکانجی در این مصاحبه گفت: “این که پپ گواردیولا اخیرا به من تبریک گفت برای من بسیار مهم است و باعث می شود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشم. پپ همه چیز را در زمین می بیند. من واقعاً اغراق نمی کنم، همه چیز را.

اما علاوه بر عملکرد این بازیکن در زمین، پپ به رفتار او در خارج از زمین نیز اهمیت می دهد. من تا چهار روز قبل از مهلت نقل و انتقالات با دورتموند تمرین می کردم. سپس متوجه شدم که سیتی با مدیر برنامه من تماس گرفت و همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. خوشحالم و افتخار می کنم که برای سیتی بازی می کنم، اما می دانم که عضوی از تیم اصلی پپ گواردیولا یکی از سخت ترین چیزها در جهان است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

این مدافع سوئیسی که در آستانه جام جهانی قطر تلاش می کند وارد ترکیب اصلی تیم ملی کشورش شود، می داند برای جلب نظر مثبت کادر فنی سوئیس باید در تیم سیتی تکامل پیدا کند. در فاصله کمی مانده به جام جهانی.

با این حال، او در مصاحبه ای گفت که قرار گرفتن در ترکیب اصلی پپ گواردیولا یکی از سخت ترین چیزها در جهان است، به خصوص اکنون که هم تیمی او آیمریک لاپورته بدون مصدومیت است و می تواند بازی کند.