آیا آمریکا نیز به ستاره سابق بارسا پشت خواهد کرد؟

اعلام شدن بازیکن مازاد از سوی بارسلونا و نیمکت نشینی در میلان، موقعیت سرجینو دست را در تیم ملی آمریکا متزلزل کرده است.

آیا آمریکا نیز به ستاره سابق بارسا پشت خواهد کرد؟


سرویس خبر شماره: 1844667
29 سپتامبر 1401 @ 10:25 ب.ظ
19.1 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

اما اکنون وضعیت او کاملا متفاوت است. از آوریل تا کنون، سرجینیو از ابتدا هیچ بازی برای باشگاه هایش یا تیم ملی کشورش انجام نداده است. بارسلونا در تابستان نام او را به عنوان بازیکن آزاد اعلام کرد و هر کاری کرد تا او را از نیوکمپ خارج کند.

سه سال پیش، سرجیو دست به کشور خود، هلند پشت کرد و تصمیم گرفت برای تیم ملی آمریکا بازی کند. تیم ملی آمریکا و گرگ برهالتر سرمربی این تیم به قدری از تصمیم او خوشحال بودند که رسانه های آمریکایی می گویند وقتی تصمیم این مدافع هلندی الاصل اعلام شد، جشن بزرگی در کمپ تیم ملی آمریکا در شیکاگو برپا شد.

دست دو سال پیش به بارسلونا پیوست تا به کریستین پولیشیچ از چلسی و وستون مک کنی از یوونتوس به عنوان یکی از مشهورترین ستاره های فوتبال آمریکا بپیوندد.

بارسا سرجینیو را به میلان قرض داد اما او نتوانست به عنوان بازیکن اصلی روسونری وارد زمین شود.

اکنون همه نگاه ها در فوتبال آمریکا به دو بازی دوستانه با ژاپن و عربستان است. اولین بازی های آمریکا در چند ماه آینده فرصتی است تا مشخص شود سرخیو دست یکی از مهره های مهم گرگ برهالتر در جام جهانی خواهد بود یا همانطور که انتظار می رفت جایگاه او در تیم ملی متزلزل شده است؟



مجله اخبار فوتبال خارجی

اگرچه تا همین اواخر کمتر کسی در فوتبال آمریکا فکر می کرد که دست در تیم اصلی این کشور حضور نخواهد داشت، زیرا او بازیکن تیم بزرگی مانند بارسلونا بود، اما اتفاقات چند ماه اخیر جای او را در تیم ملی شکننده تر از همیشه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرجیو دست مدافع آمریکایی شاغل در اروپا یکی از بازیکنانی است که احتمالا کادر فنی تیم ملی ایران قبل از دیدار دو تیم در جام جهانی قطر به بررسی دقیق او خواهد پرداخت.