آیا این مربی غرامت می خواهد/ طرفین بر سر جدایی توافق دارند؟

مائوریسیو پوچتینو با وجود بازیکنانی مانند لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه پس از ناکامی در راهیابی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا اعتبار خود را نزد مدیران باشگاه از دست داد و در روزهای آینده برکنار شد و گالتیه فرانسوی جایگزین او خواهد شد. دو طرف در حال حاضر در حال مذاکره برای فسخ قرارداد هستند تا راه را برای یک مربی جدید به عنوان مدیر پروژه جدید قطر هموار کنند.

با این حال، جدایی مائوریسیو پوچتینو از پاری سن ژرمن به تعویق افتاد زیرا دو طرف هنوز بر سر فسخ قرارداد به توافق نرسیده اند. این بازیکن 50 ساله تا سال 2023 با PJS قرارداد دارد، بنابراین هنوز 12 ماه از قراردادش باقی مانده است. روزنامه فرانسوی اکیپ گزارش داد که پیتاژ باید حدود 20 میلیون یورو غرامت برای جدایی همه اعضای کادر مربیگری خود بپردازد. مدیران باشگاه می خواهند این مبلغ را کاهش دهند، اما پوچتینو بر دریافت آن اصرار دارد و گفت تا زمانی که مبلغ کامل را دریافت نکند، باشگاه را ترک نمی کند. وی همچنین به مدیران باشگاه اعلام کرد که در صورت عدم پرداخت این مبلغ آماده دریافت حقوق ماهانه خود تا زمانی که تیم جدیدی پیدا کرده و از مدیریت این تیم کناره گیری می کند.

رهبران PJU، با این حال، خواستار کاهش قطع خدمت هستند و از پوچتینو می‌خواهند که با روند جدایی همکاری کند و به این رسوایی پایان دهد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی