آیا باشگاه برای ستاره تاتنهام کری خوانده است؟ (تصویر)

اوایل نیمه دوم بود که سان هیونگ مین روی یک ضد حمله سریع اسپرز دروازه آلیسون بکر را باز کرد، اما دقایقی بعد لوئیز دیاز توانست دروازه تاتنهام را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند. اما در پایان مسابقه بود که یورگن کلوپ طبق معمول شروع به قدم زدن در زمین چمن ورزشگاه آنفیلد کرد تا از هواداران لیورپول تشکر کند و در آنجا با سونگ هیونگ مین ملاقات کرد. سرمربی لیورپول ستاره کره ای اسپرز را در آغوش گرفت و به او گفت “این یک ورزشگاه ویژه است”. برخی باشگاه را شوخی در مورد ناتوانی تاتنهام در حفظ پیروزی می دانند، در حالی که برخی دیگر معتقدند سرمربی لیورپول می خواست سان هیونگ مین را متقاعد کند تا به سمت مرسی برود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول که برای کسب سه امتیاز در برابر تاتنهام ناامید بود، در آنفیلد 1-1 شکست خورد و دو امتیاز حیاتی را از دست داد. با توجه به برتری منچسترسیتی بر نیوکاسل، لیورپول اکنون شانس کمی برای کسب عنوان قهرمانی دارد و سه امتیاز از صدر جدول فاصله دارد. میز.

شان هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام هاتسپر توسط یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول برای مدت کوتاهی بوسیده شد.

گل سان هیونگ مین به لیورپول بیستمین گل فصل او در لیگ برتر بود و او اکنون تنها دو گل از محمد صلاح، بهترین گلزن فصل در صدر جدول گلزنان، در سه هفته پایانی فاصله دارد. از رقابت



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1823440 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 12:09 |
20,088 امتیاز خبر|

5نظرات

برخورد کوتاه با شان؛