آیا براندون اینگرام توسط پلیکانز در خارج از فصل معامله خواهد شد؟

پلیکانز در امتیاز 49-33 به عنوان یکی از شش دانه برتر غرب به پایان نرسید. بنابراین، آنها باید برای کسب مقام پلی آف در مسابقات پلی آف می جنگیدند. نیواورلئان در نهایت به رتبه هشتم رسید و در مقابل اوکلاهما سیتی تاندر مسابقه داد. پلیکانز در چهار بازی جاروب شد و چندین سوال باقی مانده است که در این فصل باید به آنها پاسخ داده شود.

یکی از آنها این است که پلیکان ها با اس اف برادون اینگرام کهنه کار چه خواهند کرد. نیواورلئان پنج فصل پیش آنتونی دیویس را به لیکرز مبادله کرد و در ازای آن براندون اینگرام را به دست آورد. این بازیکن 26 ساله در 5 فصل گذشته با پلیکانز بازی کرده است. مارک استاین، کارشناس NBA، گزارش داد که انتظار می رود پلیکانز در خارج از فصل جاری معامله اینگرام را به طور تهاجمی بررسی کنند.

چرا براندون اینگرام دیگر با نیواورلئان پلیکانز تناسب ندارد؟

دیوید گریفین، رئیس عملیات بسکتبال نیواورلئان، خاطرنشان کرد که تیم در این فصل به دنبال انجام حرکات خواهد بود. تجارت براندون اینگرام می تواند در صدر این لیست باشد. سه نفر از Zion Williamson و CJ McCollum موفقیتی را که در فصل مشترکشان آرزو داشتند به دست نیاوردند. آنها در دور اول پلی آف در دو فصل از سه فصل اخیر شکست خورده اند. چیزی باید تغییر کند و تیم در حال ارزیابی فهرست خود خواهد بود. آیا براندون اینگرام هنوز توسط نیواورلئان ارزش دارد؟

مارک استاین همچنین اشاره کرد که چندین تیم قبلاً علاقه خود را به اینگرام گزارش کرده اند. آنها شامل 76ers، Cavaliers، Hawks و Magic هستند. معامله اینگرام در این فصل سخت خواهد بود. او در حال ورود به فصل آخر قرارداد منقضی است. اگر یک تیم برای اینگرام معامله کند، تضمینی برای داشتن او پس از فصل 2024-25 وجود ندارد. علاوه بر این، ارزش تجاری اینگرام ممکن است پس از عملکرد ناامید کننده او در فصل پس از سال 2024 ضربه خورده باشد.

در حالی که ممکن است زمان او با پلیکانز به پایان رسیده باشد، براندون اینگرام هنوز چیزهای زیادی برای ارائه برای تیم دیگری دارد. اینگرام در این فصل 27 ساله خواهد شد و وارد نهمین فصل حرفه حرفه ای خود خواهد شد. در 64 بازی برای پلیکانز در فصل گذشته، اینگرام میانگین (20.8) امتیاز، (5.1) ریباند و (5.7) پاس گل در هر بازی کسب کرد. تیمی مانند اورلاندو مجیک می تواند از تولیدات کهنه کار خود برای صعود آنها به مرحله بعدی پلی آف استفاده کند. براندون اینگرام در نهایت فصل آینده کجا بازی خواهد کرد؟



https://sportslens.com/news/nba-insiders-believe-the-new-orleans-pelicans-will-trade-brandon-ingram-this-offseason/ منبع: