آیا بیل بلیچیک قبل از شروع فصل 2024 بازنشسته می شود؟

نیو انگلند پاتریوتز دو دهه را صرف تسلط بر سایر مناطق NFL کرد، اما از زمانی که تام بردی رفت، اوضاع کاملاً یکسان نبوده است. پس از برنده شدن شش سوپر بول با هم، بردی و سرمربی بیل بلیچیک راه خود را از هم جدا کردند و دومی بدون حضور ستاره مدافع فوق‌العاده‌اش در راس کار، با مشکل مواجه شد.

آیا بیل بلیچیک تیم دیگری در NFL را مربی خواهد کرد؟

در طول سه فصل کامل گذشته، میهن‌پرست‌ها رکورد 25-25 برابر 0.500 داشتند که با روزهای پایانی آنها با 12+ پیروزی در 13 فصل از 17 فصل فاصله زیادی داشت. اما اوضاع در پنج بازی اول سال 2023 به بدترین حالت تغییر کرده است، زیرا نیوانگلند خود را در 1-4 و با دومین بدترین اختلاف امتیاز در NFL می بیند. در دو هفته گذشته، بلیچیک بدترین شکست دوران حرفه‌ای خود را در هفته‌های متوالی متحمل شد، و با نتیجه مجموع 72-3 توسط کابوی‌ها و قدیس پیشی گرفت.

مبارزات منجر به گمانه زنی ها در مورد آینده فرنچایز و اینکه Patriots از اینجا به کجا خواهند رفت. بیلیچیک بدون شک یکی از بهترین مربیان تاریخ و بهترین نسل ما است و باید با مالک رابرت کرافت علیرغم مشکلاتی که در گذشته داشتند، آزادی عمل زیادی داشته باشد. اما اگر باخت ادامه یابد (و عمداً برای تهیه پیش نویس کالب ویلیامز نباشد)، کرافت می تواند تصمیمی بگیرد.

بازگشت به میهن پرستان محتمل ترین سناریو است

شانس‌سازان BetOnline در مورد اتفاقاتی که ممکن است برای بلیچیک و آینده‌اش رخ دهد، شرط‌بندی کرده‌اند.

یکی از جذاب‌ترین نکات مربوط به این است که بیل بلیچیک چه شغلی در آغاز فصل 2024 خواهد داشت. رهبر باشگاه “سرمربی میهن پرستان” است که قیمت -250 دارد. این محتمل‌ترین سناریو است، به خصوص که یک تیم وحشتناک بودن می‌تواند به معنای توانایی ایجاد استعدادهای نسلی باشد. گزینه های لانگ شات عبارتند از “بازنشسته” که در +300 قرار دارد و “Coach Of Another NFL Team” که در +400 است.

دومی به نظر می رسد که باید شانس بیشتری داشته باشد. بلیچیک 71 ساله است و در حالی که او در حال تعقیب رکورد پیروزی تمام دوران دون شولا است، بعید است که بخواهد کار جدیدی را با یک فرنچایز متفاوت شروع کند.


راهنماهای شرط بندی NFL که ممکن است دوست داشته باشید




https://sportslens.com/news/nfl-odds-will-bill-belichick-retire-before-the-start-of-the-2024-season/ منبع: