آیا توپ در زمین کناری فرود می آید؟

با تمام این شرایط باید دید نظر کارلوس کی روش در مورد خط دفاعی ایران مقابل ولز چیست. اینکه چه سیستمی تیمش را به میدان می فرستد هم مهم است. در بازی گذشته سه ترکیب دفاعی برای تیم ملی انتخاب شد و حالا باید دید ایران دوباره به همین ترتیب به مصاف ولز می رود یا کی روش ایران را به سیستم دلخواه خود یعنی 1-3-2-4 برمی گرداند. . .



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیدمجد حسینی یکی از مدافعان اصلی ایران در آخرین بازی مقابل انگلیس بود. مانند اکثر بازیکنان ایرانی مقابل انگلیس، عملکرد او مورد توجه اهالی فوتبال قرار نگرفت و طبیعی بود که با وجود زدن 6 گل، رضایت چندانی از عملکرد این بازیکن وجود نداشته باشد.تیم ملی.


سرویس خبر شماره: 1855288
03 دسامبر 1401 ساعت 15:01 |
7.4K |

0نقطه نظر

حسینی امیدوار است در ترکیب اصلی ایران بماند

با این حال حسینی امیدوار است بتواند دوباره در ترکیب ایران قرار بگیرد و یکی از جبران کننده های دیدار با انگلیس باشد. مدافع ایرانی تیم کایسری اسپور ترکیه که شانس حضور در ترکیب ایران برای دومین دوره متوالی جام جهانی را به دست آورد، تلاش خواهد کرد تا این شرایط را حفظ کند.

مدافع لژیونر تیم ملی ایران امیدوار است مانند بازی مقابل انگلیس در بازی دوم در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

آیا توپ در زمین کناری فرود می آید؟

حسینی در تمرینات چند روز گذشته و حتی تمرین امروز بسیار با انگیزه بود. مدافع لژیونر تیم ملی با روحیه بالا در تمرین حاضر شد و به آخرین برنامه های کارلوس کی روش برای بازی با ولز پی برد.