آیا سعید انتقام ترک را از استقلال خواهد گرفت؟

سعید صادقی در این فصل هنوز یک پاس گل ثبت نکرده است.

آیا سعید انتقام ترک را از استقلال خواهد گرفت؟

او فصل گذشته با 14 پاس گل به عنوان گلزن ترین بازیکن لیگ برتر ایران شناخته می شد، اما در این فصل هیچ گاه نتوانست آنطور که باید و شاید نقش کمکی خود را ایفا کند و حالا باید در تابستان با مشتری ملاقات کند. بهترین فرصت برای این ستاره.انشالله با پیراهن پرسپولیس شروع به گلزنی کند.

در دقایق پایانی نیمه اول سعید صادقی که نامش بیش از دیگران شنیده می شد پنالتی گرفت و پشت توپ قرار گرفت. او با اعتماد به نفس و بدون استرس توپ را به سمت دروازه می فرستد و در حالی که مکان کم خطر را انتخاب کرده بود، توپش به تیرک دروازه برخورد می کند و آن را از دست می دهد.

به هر حال پرسپولیس برای پیروزی در دربی روی درخشش این ستاره حساب باز کرده است. ستاره ای که خروج ناگهانی از لیست تیم ملی را فراموش کرده و به آینده رویای خود می اندیشد که در آن تعلق به تیم ملی نیز جزئی از آن خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1859551
25 دسامبر 1401 @ 19:54
22.5 هزار |

7نقطه نظر

پرسپولیس منتظر افتتاحیه پاهای شماره 21 است

سعید صادقی اگرچه اولین دربی خود را آغاز می کند اما سابقه بازی طولانی در برابر استقلال دارد. آخرین حضور او مقابل استقلال در هفته بیست و یکم فصل گذشته بود که شاگردان امیر قلعه نویی وارد زمین شدند تا شاگردان فرهاد مجیدی را متوقف کنند.

مطمئناً صادقی در ادامه بازی یک پاس گل داد و تیمش را به بازی برگرداند اما در نهایت از دست دادن آن پنالتی باعث شد استقلال در راه قهرمانی به یک برد مهم برسد.

البته نباید فراموش کرد که او در گل گهر نقش کلیدی تری نسبت به پرسپولیس داشت و مرکز ثقل حملات این تیم محسوب می شد اما حالا یکی از 11 ستاره پرسپولیس به حساب می آید.

استقلالی ها اگرچه آن پنالتی را از دست داد اما در پایان فصل به سراغ این ستاره مهاجم رفتند و وقتی به نظر می رسید می توانند او را جذب کنند، در نهایت صادقی به پرسپولیس روی آورد و پیراهن این تیم را بر تن کرد.

شاید اگر آن پنالتی را می زد، می توانست به طور غیرمستقیم پرسپولیس را به بالای جدول نزدیک کند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، موثرترین بازیکن لیگ بیست و یکم میزبان اولین دربی خود خواهد بود. همانطور که انتظار می رفت او احتمالا در سمت راست خط نیمه و نقطه متناظر مهدی ترابی قرار می گیرد و به عنوان مهره اصلی روند هجومی تیم یحیی گل محمدی عمل می کند.