آیا سیاوش بدون بازی دوباره جام می برد؟ (عکس)

مدافع استقلال با روحیه بالا به کرمان سفر کرد و امیدوار بود فرصت بازی پیدا کند.

آیا سیاوش بدون بازی دوباره جام می برد؟  (عکس)

حالا اگر دوباره مقابل نساجی بازی نکند و استقلال قهرمان شود، این بار بدون انجام مسابقه قهرمان سوپرجام خواهد شد. اتفاقی که با جشن قهرمانی قبلی تفاوت دارد، اینکه یزدانی در آن زمان استقلالی نبود اما حالا بازیکن رسمی این تیم محسوب می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

یزدانی از ابتدای فصل حتی یک دقیقه هم برای استقلال بازی نکرده و امیدوار است در دیدار سوپرجام مقابل نساجی این فرصت را به دست آورد. البته بعید است که ساپینتو به زوج دفاعی موفق خود متشکل از عارف غلامی و رافائل سیلوا مقابل نساجی دست بزند.

نکته مهم در حضور یزدانی در بازی سوپرجام، احتمال تکرار همین اتفاق برای او در جشن قهرمانی است. اگر استقلال قهرمان سوپرجام شود و یزدانی دیگر برای استقلال بازی نکند، دوباره بدون انجام مسابقه قهرمان جام خواهد شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیاوش یزدانی پس از گذشت از سوی ساپینتو، چند روزی است که با انگیزه و روحیه بالا کار خود را در تمرینات استقلال دنبال می کند و منتظر فرصتی از سوی سرمربی است تا بتواند به میدان برود.

یزدانی پس از ماجراهای دوران سربازی خود در ماه های پایانی لیگ برتر فصل گذشته نتوانست برای استقلال به میدان برود اما با تلاش مسئولان باشگاه در جشن قهرمانی حضور یافت و جام قهرمانی را بالای سر برد.


سرویس خبر شماره: 1851350
10 نوامبر 1401 در 07:20 ب.ظ
14.5 هزار |

5نقطه نظر