آیا طلسم عجیب کونته بالاخره شکسته می شود؟

حالا با توجه به برتری اسپرز در مرحله گروهی، احتمال قرعه آسانی برای این تیم وجود دارد و به همین دلیل شانس این تیم برای صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان کم نخواهد بود. آنتونیو کونته با تیم های مشهور و پرافتخاری مانند یوونتوس، چلسی و اینتر به هیچ افتخاری در لیگ قهرمانان اروپا دست نیافته است و شاید این بار روی نیمکت اسپرز این اتفاق برای او بیفتد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1851655
12 نوامبر 1401 در 1:50 ب.ظ
1.4K |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تاتنهام که در این فصل با هدایت آنتونیو کونته نتایج قابل قبولی در لیگ برتر کسب کرده است، شب گذشته در یک بازی دشوار در مارسی با نتیجه 1-2 پیروز شد و در گروهی سخت و پرماجرا بالاتر از فرانکفورت موفق شد. به عنوان رهبر به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا بروید.
آنتونیو کونته در طول تقریباً ده سال تمرین خود سه قهرمانی ملی با یوونتوس و یک بار با اینتر و چلسی به دست آورد و از این حیث نام خود را به عنوان یکی از بهترین مربیان فوتبال جهان معرفی کرد. اما این مرد باتجربه و ایتالیایی در لیگ قهرمانان اروپا به طرز عجیبی ناکام ماند و حتی در این تورنمنت طلسم موفقی هم نداشت.

تنها یک بار یوونتوس با هدایت آنتونیو کونته در سال 2013 به مرحله یک چهارم نهایی این تورنمنت رسید و در این مرحله مغلوب بایرن مونیخ شد و با لیگ قهرمانان خداحافظی کرد. فصل های دیگر، حذف در مرحله گروهی یا حداکثر در یک هشتم، سهم تیم های تحت مدیریت آنتونیو کونته بود و او یک بار تیمش را به نیمه نهایی رساند.

آنتونیو کونته بالاخره می تواند طلسم ناکامی در لیگ قهرمانان این فصل را با تاتنهام خنثی کند.

آیا طلسم عجیب کونته بالاخره شکسته می شود؟