آیا علاقه ساپینتو به تغییر خط میانی استقلال/ هافبک محبوب مجیدی است؟

در دو بازی بعدی رضاوند و مهدی در کنار چشمی و مهدی پور در ترکیب اصلی قرار گرفتند تا به نوعی ساپینتو نشان داد که هنوز نتوانسته ایده آل ترین بازیکن را برای بازی پیدا کند. همچنان تغییراتی در این موقعیت وجود خواهد داشت.

ساپینتو در بازی اول و در یک نیمه از بازی دوم از دو هافبک میانی استفاده کرد. نیک نفس و مهدی پور اولین زوج منتخب پرتغالی ها بودند و دستی به ترکیب برنده مجیدی نزد. مصدومیت زبیر بعد از بازی با سپاهان مهری را بر آن داشت تا جای او را در انزلی بگیرد. در نیمه دوم این بازی با تغییر سیستم، روزبه به گروه هافبک اضافه شد تا استقلالی ها از مثلث در خط هافبک خود استفاده کنند.

ریکاردو ساپینتو در 4 هفته ابتدایی لیگ برتر از هافبک های مختلفی استفاده کرده و هنوز به ترکیب ایده آل خود نرسیده است.

فرضیه هایی که بسته به نوع بازی استقلال و پیکان متفاوت خواهد بود. باید دید آیا زبیر به زودی می تواند جایگاه از دست رفته خود را بازیابد یا خیر. !



سرویس داخلی اخبار فوتبال

اکنون با بازگشت زبیر به تمرینات دسته جمعی، دو فرض وجود دارد: فرض اول این است که زبیر به دلیل توانایی بیشتر در خلق بازی نسبت به روزبه، جایگزین او خواهد شد و نقش یک هافبک دفاعی مخرب را بازی خواهد کرد که در این صورت قدرت تخریب خط میانی کاهش خواهد یافت. اما فرضیه دوم به احتمال زیاد این است که زبیر با کنار گذاشتن مهری و رضاوند دوباره در کنار مهدی پور قرار می گیرد تا نتیجه این اتفاق توسط ساپینتو بررسی شود و او به هافبک ایده آل خود برسد.