آیا ماجرای مهاجم جنجالی پرسپولیس به فوتبال مرتبط است؟

در حالی که تیم پرسپولیس برای حضور در دربی پایتخت نود و نهم مقابل استقلال تمرین می کند، از شب گذشته یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس تصمیم به ترک ناگهانی ایران گرفته و به بهانه بازگشت به دیدار خانواده اش قصد دارد به اسپانیا سفر کند.

مشکل لوکادیا با پرسپولیس نه پول است و نه وضعیت همسرش. طبق پیگیری های انجام شده درویش و همکارانش به تمامی تعهدات مالی و قراردادی خود در قبال این بازیکن عمل کرده اند. ماجرای همسر لوکادیا نیز نشان می دهد که بهانه لوکادیا مبنی بر اینکه قصد دارد به دلیل یک مسئله خانوادگی از ایران برود اصلا قابل قبول نیست. در این میان شایعات و اخبار غیررسمی نیز مبنی بر اینکه سفارت هلند از این مهاجم خواسته ایران را ترک کند منتشر شده و اکنون لوکادیا به توصیه سفارت هلند گوش فرا داده است.Low.

این بازیکن دو بار برای خروج از تهران به فرودگاه امام خمینی رفته بود که به دلیل نداشتن فیش مالیاتی اجازه خروج نداشت. با تمام این اوصاف، لوکادیا ساعاتی پیش موفق شد تهران را ترک کند.

او دیاباته را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و لوکادیا سرنوشت نامشخصی برای حضور در دربی دارد. باید گفت که لوکادیا بهترین گلزن پرسپولیس و لیگ برتر محسوب می شود و یحیی هم حسابی روی امتیاز او و درخشش در دربی حساب کرده بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

هر چند لوکادیا پیش از این و در شرایطی که سفارت هلند به اتباع خود گفته بود ایران را ترک کنند، چنین کاری نکرده بود. آنچه مشخص است مشکل لوکادیا و پرسپولیس چندان فوتبالی نیست و به نظر می رسد در این ماجرا مسائل غیر فوتبالی باز شده است. مسئولان باشگاه پرسپولیس بارها از این بازیکن هلندی درباره مشکلش و دلایل خروجش از ایران سوال کرده اند تا چاره ای بیاندیشند و این بازیکن را در ایران نگه دارند.

آیا ماجرای مهاجم جنجالی پرسپولیس به فوتبال مرتبط است؟