آیا مبارزه با KSI ممکن است اتفاق بیفتد؟

با شایعاتی که در مورد حرفه بوکس احتمالی وین رونی منتشر شده است، نگاهی می اندازیم به رکورد فعلی اسطوره منچستریونایتد در رینگ و اینکه او می تواند در اولین بازی خود با چه کسی مبارزه کند.

رکورد بوکس وین رونی

اگرچه او یکی از درخشان‌ترین حرفه‌های تاریخ فوتبال انگلیس را تجربه کرد، وین رونی هنوز برای اولین بار در بوکس بازی نکرده است و پیش از این هرگز وارد رینگ نشده است.

رونی هرگز پا به پای کسی در رینگ نبوده است، اما این بازیکن 38 ساله در آشپزخانه خودش با هم تیمی منچستریونایتد روبرو شد.

تماشا کنید: فیل باردسلی وین رونی را ناک اوت کرد

اگرچه رونی هیچ تجربه قبلی در رینگ ندارد، اما مطمئناً می داند که چگونه پس از ناک اوت شدن در سرما در سال 2015، چگونه به صورتش ضربه بزند.

فیل باردسلی، هم تیمی سابق منچستریونایتد، کسی بود که ضربه ناک اوت را به رونی وارد کرد، زیرا این زوج به یک مسابقه “دوستانه” در آشپزخانه رونی رفتند.

رونی قبل از مبارزه با بردسلی و دیگر ستاره‌های یونایتد مشروب می‌نوشید، بنابراین ظاهراً اعتماد به نفس او در آن زمان از سقف خارج شده بود.

متأسفانه همه چیز برای رونی مطابق با برنامه پیش نرفت، زیرا نماد فوتبال پس از یک رفت و برگشت کوتاه به صورت او کوبیده شد.

رونی خوشبختانه توانست جنبه خنده دار ماجرا را ببیند، زیرا در بازی بعدی خود برای یونایتد گلزنی کرد و جشن ضربه ناک اوت نمادین خود را برای لذت بردن هواداران انجام داد.

آیا رونی می تواند با KSI مبارزه کند؟

آخرین شایعات پیرامون بوکس حرفه ای رونی حاکی از آن است که کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس مایل است به دنیای بوکس اینفلوئنسر قدم بگذارد – با یک مسابقه احتمالی با KSI.

KSI این هفته در یک پادکست فاش کرد که خود رونی در سال 2022 به یوتیوبر پیام داد و به دنبال راه اندازی نمایشگاهی پرفروش بود.

“بسیار خوب، من آن را دریافت کردم، 5 دسامبر 2022، ساعت 3:50 صبح. (متن رونی)، “سلام رفیق، نظرت در مورد من و تو که در حال دعوای بوکس هستیم. من فکر می کنم ما می توانیم پول زیادی تولید کنیم. شما برای آن آماده هستید.

“بدون علامت سوال، فقط نقطه. او نمی پرسد! (متن ادامه می‌دهد)، “ما می‌توانیم با حمایت درست ورزشگاه را بفروشیم و هر دو پول خوبی داشته باشند.”

KSI در واقع در طول آماده سازی برای مبارزه در سال 2023 به رونی پاسخ داد و فوتبالیست سابق را رد کرد و در عین حال او را تشویق کرد تا به دنیای بوکس بپیوندد.

من گفتم نه. من فقط نمی خواهم این کار را انجام دهم. اگر وین رونی سقوط کند، البته فکر می کنم خوب است که او را در این فضا داشته باشیم.

دعوای بین رونی و KSI دو سال بعد بسیار بعید به نظر می رسد، زیرا KSI دنیای Misfits را برای ساختن حرفه ای چشمگیر در بوکس طوفان کرده است.



https://sportslens.com/news/wayne-rooney-boxing-record-could-manchester-united-legend-fight-ksi-in-exhibition-bout/ منبع: