آیا ممکن است هیچ باشگاهی رونالدو را بخواهد؟


بایرن مونیخ
بایرن یکی از اولین باشگاه هایی بود که علنا ​​اعلام کرد که رونالدو جایی در برنامه های آنها ندارد. الیور کان، مدیرعامل این باشگاه گفت: به این نتیجه رسیده ایم که با همه احترامی که برای او قائل هستیم، با فلسفه و شرایط فعلی این باشگاه سازگاری ندارد.


غایب مقابل اتلتیکو، حضور مقابل رایوویکانو
وضعیت این بازیکن در یونایتد هنوز مشخص نیست. اریک تنهاخ نام خود را از لیست بازیکنانی که در اسلو مقابل اتلتیکو مادرید حضور خواهند داشت حذف کرد.
اما جالب اینجاست که تنها چند ساعت بعد رونالدو با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود اعلام کرد که یکشنبه در اولدترافورد بازی دوستانه مقابل رایو وایکانو را برگزار خواهد کرد.
با نزدیک شدن به ماه اوت، به نظر می رسد رونالدو همچنان به دنبال باشگاهی برای ترک یونایتد و درخشش در پیراهن دیگری است.


سرویس خبر شماره: 1835882
آگوست 08, 1401 @ 1:26 بعد از ظهر |
10.8K امتیاز خبر|

هفتنقطه نظر

یک اتفاق شگفت انگیز رخ داد:

منبع: مارکا



مجله اخبار فوتبال خارجی

ناکامی کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی در یافتن باشگاه جدید بسیاری را شگفت زده کرده است.


پاری سن ژرمن
سران پاری سن ژرمن به این نتیجه رسیده اند که جمع آوری فوق ستاره ها در یک تیم مفید نیست و ساختار تصمیم گیری خود را در این زمینه تغییر داده اند. ناصر الخلیفی در نشست خبری معارفه کریستوف گوتیه، سرمربی جدید پاری سن ژرمن گفت که این تیم به دنبال تعهد ورزشی بیشتر است و رونالدو با چنین ایده ای سازگار نیست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تصمیم ناگهانی رونالدو برای ترک اولدترافورد و غیبت این بازیکن در تور پیش فصل این تیم، گمانه زنی های زیادی را به راه انداخته است، اما او هنوز نتوانسته است برای خودش باشگاهی تصمیم بگیرد.
درک اینکه باشگاه های بزرگ اروپایی فضای کافی برای این بازیکن پرتغالی در ترکیب تیم خود ندارند بسیار دشوار است. به خصوص که او به دنبال پیوستن به باشگاهی است که فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت.
مونیخ، پاریس و مادرید از پایتخت های اروپایی هستند که نام این بازیکن در آنها مطرح شده است اما به نظر می رسد هیچ تیمی علاقه ای به جذب او ندارد. در واقع، هیچ باشگاهی نمی‌خواهد بازیکنی را جذب کند که در طول 20 سال گذشته 815 گل در طول دوران حرفه‌ای خود به ثمر رسانده و میانگین 0.73 گل در هر بازی را به ثبت رسانده باشد.


چلسی
گزینه دیگری که نمایندگان رونالدو برای او در نظر گرفتند، پیوستن به چلسی بود. شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا با این تیم برای او بسیار وسوسه انگیز بود اما بسیاری از رسانه های انگلیسی مدعی شدند که توماس توخل علاقه ای به این بازیکن پرتغالی نداشته و به همین دلیل جایی در چلسی ندارد.
نه رئال، نه اتلتیکو
دو سناریو متفاوت برای بازگشت این بازیکن به پایتخت اسپانیا پیشنهاد شده است: رئال مادرید یا اتلتیکو مادرید. رئال پیش از این بارها اعلام کرده بود که قصد ندارد بهترین گلزن تاریخ خود را بازگرداند. از سوی دیگر، بسیاری از افراد در اتلتیکو با ایده جذب رونالدو مخالفت کردند.
اتحادیه هواداران این باشگاه با صدور بیانیه ای تاکید کرده است که به هیچ وجه آمادگی پذیرش حضور رونالدو در این تیم را ندارد زیرا این اتفاق ارزش های برجسته این باشگاه را به شدت تضعیف می کند. انریکه سرزو، رئیس اتلتیکو نیز این سوال را کاملا رد کرده است.