آیا مورایس مانند ریکاردو ساپینتو سیاوش یزدانی را ترک خواهد کرد؟

می گویند موریس علیرغم بحث های منطقی که درباره سیاوش یزدانی داشته است; انتظار می رود سپاهان در بازی های آینده از این بازیکن در خط دفاعی تیمش استفاده نکند و به احتمال زیاد ترکیب جدیدی در خط دفاعی تیمش به دست آورد. بنابراین اخراج سیاوش یزدانی از تیم سپاهان به دلیل انجام دو خطا از روی نقطه پنالتی منتفی است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

سپاهان پس از برد 2 بر صفر مقابل زنیت امیدوار بود در حضور هواداران تشویق کننده خود پرسپولیس را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه یابد. اما پنالتی سیاوش یزدانی در دقایق پایانی و اخراج او رویاهای سپاهان را بر باد داد و لیدرهای لیگ برتر رویای قهرمانی در جام حذفی را از دست دادند.

بعد از اتفاقات بازی امروز، عده ای این موضوع را در فضای مجازی و حتی رسانه ای مطرح کردند. آیا مورایس سیاوش یزدانی را مانند هموطنش ریکاردو ساپینتو از تیم کنار خواهد گذاشت؟ سرمربی سپاهان در پایان به این سوال به صراحت پاسخ داد و گفت: نمی توانم بگویم تصمیم اشتباه بود یا نه؛ ما در بازی مقابل فولاد از سیاوش یزدانی هم استفاده کردیم و او برای ما بازی کرد. پنالتی دو بازیکن سر به سر برای توپ با هم دعوا می کنند و دعوا سر به سر بود و چون از هم جدا می شوند داور پنالتی می زند اما این پنالتی توسط کمک داور گرفته می شود نه داور پنالتی گرفت اما اینطور نیست. تفاوت ایجاد کنید، اما ما به خاطر سیاوش یزدانی نباختیم.”

سیاوش یزدانی تا چندی پیش پیراهن تیم استقلال را بر تن می کرد. او در دیدار مقابل سپاهان به دلیل خطای پنالتی روی شهریار مقانلو با خشم ریکاردو ساپینتو مواجه شد. سرمربی استقلال ابتدا به او اجازه حضور در تمرینات را نداد و سپس از باشگاه خواست تا او را از لیست تیم خارج کنند. زمانی که سیاوش یزدانی پیشنهاد باشگاه برای پیوستن به تیم جدید را نپذیرفت، باشگاه به صورت یک طرفه قرارداد او را فسخ کرد و سیاوش یزدانی به تیم قدیمی خود یعنی سپاهان بازگشت. بخصوص که سپاهان یک بازیکن ایرانی و یک بازیکن خارجی را در خط دفاعی از دست داد!