آیا کلوپ در سال 2020 شکستی را از دست داد؟

تنها منچسترسیتی نیست که لیورپول باید سال آینده را با آن هماهنگ کند. آرسنال از ناکجاآباد منفجر شده است و می تواند پس از شکست کامل باشگاه غرب لندن، جایگاه چلسی را در جمع چهار تیم برتر بگیرد. با این حال، انتصاب آنها به عنوان متخصص سقوط فرانک لمپارد کمکی به مدیریت نگرانی های هواداران چلسی در هنگام سقوط آنها در جدول نخواهد کرد.

منچسترسیتی ارلینگ هالند را به خدمت گرفت و اگرچه برخی به این واقعیت اشاره کردند که سیتی هنگفت خرج کرده است. داروین نونز ارزان نبود، و فرم او ضربه و از دست رفته است. در چنین لحظاتی است که تیم های برنده عنوان تشکیل می شوند. در حالی که خرج کردن پول زیادی است، اما حاشیه های خوبی نیز دارند.

گل‌های مو صلاح حیاتی بوده و می‌تواند تفاوت اصلی لیورپول در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشد – اگرچه به نظر می‌رسد قرمزها خیلی دیر آن را ترک کرده‌اند. با این حال، اگر آنها بتوانند از نیم فصل دوم این فصل تا ابتدای فصل بعدی فرم بگیرند، دوباره در میان نخبگان قرار خواهند گرفت.

علیرغم موج عظیم محدودیت‌های قرنطینه که جشن‌ها را تضعیف می‌کرد، از این واقعیت کاسته نشد که این اولین قهرمانی لیگ در مرسی ساید برای 30 سال بود. مو صلاح در بهترین فرم دوران حرفه‌ای خود بود، ویرجیل فن دایک حضوری عظیم در خط دفاعی داشت و آلیسون بکر با سیوهای برنده بازی به میدان می‌رفت. این ماشینی بود که روغن ریز شده بود که بدون زحمت راه خود را به اوج فوتبال انگلیس در هم کوبید.

آیا کلوپ پایش را از روی گاز برداشت؟

ماهیت رقابتی و بدون وقفه لیگ برتر به این معنی است که تیم ها باید تمام تلاش خود را برای ادامه دادن و جلوتر بودن انجام دهند. با این حال، لیورپول نشان داده است که به محض رسیدن به قله، باید بیشتر تلاش کنید تا از رقابت جلوتر بمانید، بسیار مهم است.

اگرچه در تابستان 2020 چهره های جدیدی مانند تیاگو آلکانتارا و دیوگو جوتا به آنفیلد آورده شدند، اما آنها خریدهای بزرگ هالیوودی نبودند که در ابتدا برای قهرمانان جدید انگلیس تبلیغ می شد. آنها به شدت با کیلیان امباپه و جود بلینگهام مرتبط بودند، و به نظر می رسد که آنها از خرید هر یک از این فوق ستاره ها بیشتر از همیشه هستند.

این هشتمین فصل یورگن با قرمزها در سال آینده خواهد بود، و شاید فوتبال در حال تکامل باشد و خشونت Gegenpressing اوایل این دهه را در میانه ترک کند. متأسفانه عملکرد لیورپول در نیم فصل اول جای تامل داشت.

سوال داغ این است که آیا سرمربی بهتری وجود دارد که بتواند قرمزها را به سمت موقعیت امیدوارکننده‌تری هدایت کند. اگرچه بحث های زیادی از سوی متخصصان صندلی راحتی در رسانه های اجتماعی وجود دارد، پاسخ ساده و سریع به این سوال یک نه قاطع است. فایده آینده نگری یک موهبت فوق العاده است، اما این است که چگونه به جای تمرکز در گذشته، به جلو حرکت کنید.

بیشتر بخوانید: مایکل اوون می‌گوید لیورپول بازیکنی دارد که فقط صلاح می‌تواند در یک بخش بازی کند

بسته تعقیب

بسیاری از هواداران لیورپول گفته اند که لیورپول باید از این موفقیت باورنکردنی برای جذب برخی از نام های برتر فوتبال جهان استفاده می کرد. اما، متأسفانه، فرم لیورپول در این فصل از صخره سقوط کرده است، و اگرچه آن ها در نیم فصل دوم تجدید حیات قابل قبولی از خود نشان دادند، اما هنوز کیلومترها از سرعت خود فاصله دارند.

با این حال، به نظر می رسید منچستریونایتد دوباره یاد گرفته است که چگونه فوتبال بازی کند و نیوکاسل یونایتد می تواند منچستر سیتی بعدی شود. آنها ثروت به ظاهر نامحدودی دارند و بدون اینکه درصد کمی از آنچه می توانند از نظر مالی ارائه دهند، سه نفر اول را شکست دهند.

📚 EOTK Insider: دارنده دو مدال طلا که تنها مردی است که در دو نوبت جداگانه برای لیورپول و اورتون قرارداد امضا کرده است.

تعداد کمی از تیم ها ثبات، صلابت، اراده برای پیروزی و مهارتی را که تیم کلوپ در فصل 2019/20 انجام داد از خود نشان داده اند – آنها همه را به خود جذب کردند. روانشناسی باورنکردنی، تاکتیک‌ها و توانایی فوق‌العاده کلوپ در غفلت نکردن از بازی، یادآور یک بازیکن برتر پوکر بود. در حالی که هنگام مدیریت یک باشگاه فوتبال حرفه ای، مهارت بسیار بیشتری وجود دارد، بازی پوکر موبایل برای پول واقعی راهی برای قماربازان است تا قدرت طبیعی پوکر خود را به یک سرمایه گذاری سودآور تبدیل کنند.

زمانی که لیورپول در دوران تعطیلی لیگ را هجوم آورد، با اختلافاتی بود که منچسترسیتی را در رتبه دوم قرار داد. شاگردان پپ گواردیولا از آن زمان بازگشته‌اند و در تلاشند تا یک قهرمانی دیگر در لیگ را به بازی‌های خود اضافه کنند. البته این به دلیل توانایی آنها برای اضافه کردن به تیم خود به دلخواه است. در نتیجه، لیورپول به جای آوردن نام های خیمه شب بازی در لیگ برتر سه سال پیش، آب را زیر پا گذاشت و از گروه تعقیب و گریز دور شد.

تیم لیورپول 2020

چیزهای زیادی در مورد یورگن کلوپ وجود دارد که ثابت می کند چرا او یکی از بهترین مدیران نسل خود است. با این حال، او معصوم نیست. یکی از انتقادات اصلی که اکنون با گذشت زمان کافی متوجه او شده است، این است که او از موفقیت باورنکردنی رقابت های لیگ 2020 استفاده نکرد.

بیشتر بخوانید: پروژه لیورپول برای یورگن کلوپ “حداقل” چهار انتقال از سال 2021 به همراه داشت – دیوید لینچ

https://www.empireofthekop.com/2023/05/19/did-klopp-miss-a-beat/ منبع: