آیا کونته به یوونتوس بازخواهد گشت؟/ می توان به ازدواج مجدد امیدوار بود!

آنتونیو کونته پس از اخراج از تاتنهام به دلیل توهین به دنیل لوی و رکورد گرفتن جام از این باشگاه در مرخصی است. اما او پیشنهادات زیادی داشت و ناپولی پس از خلاص شدن از شر رودی گارسیا به او نزدیک شد. عربستان سعودی هم به او پیشنهاد داد اما کونته آنها را رد کرد زیرا می خواست با خانواده اش وقت بگذراند. با این حال، کونته هنگام بحث درباره احتمال بازگشت به یوونتوس از تشبیه جالبی استفاده کرد و اشاره کرد که می تواند پیشنهاد بیانکونری را در نظر بگیرد.

او در دانشگاه سالنتو گفت: «ازدواج به دو صورت اتفاق می‌افتد، شما همیشه می‌توانید رویا داشته باشید و امیدوار باشید که دوباره ازدواج کنید. او به سرعت اضافه کرد: «نکته مهم این است که یک جامعه فکری وجود دارد. اما اکنون می‌خواهم از وقت آزادم حداکثر استفاده را بکنم و برای گسترش دانشم به مطالعه ادامه دهم.»

دوران مربیگری کونته در یوونتوس بسیار موفق بود. او بین سال‌های 2011 تا 2014 به‌عنوان سرمربی کار کرد و یوونتوس را به یک دوره تسلط در فوتبال ایتالیا رساند و سه قهرمانی متوالی سری آ را در فصل‌های 2011–2012، 2012–2013 و 2013–2014 به دست آورد. کونته علاوه بر موفقیت در سری آ، یوونتوس را در سال های 2012 و 2013 به سوپرکاپ ایتالیا رساند.

ماسیمیلیانو آلگری در حال حاضر در فرم خوبی در یوونتوس به سر می برد و در حال حاضر در رده دوم سری آ قرار دارد و پس از 12 بازی تنها دو امتیاز از صدرنشین اینتر فاصله دارد. آنها روز یکشنبه در ورزشگاه آلیانز شانس شکست نراتزوری را خواهند داشت. با توجه به اینکه اوضاع در تورین تحت هدایت آلگری خوب پیش می رود، به نظر می رسد کونته باید قبل از بازگشت به تیم یووه کمی صبر کند.

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی