آیا گرگ ها می توانند فصل خود را با برد در بازی 5 زنده نگه دارند؟

در فصل پس از سال 2024، تیم مینه سوتا تیمبرولوز یک روند صعودی و نزولی داشته است. این تیم در دور اول مقابل فونیکس سانز قرار گرفت. آنتونی ادواردز و تیمبرولوز خورشیدها را جارو کردند. با این حال، مینه سوتا باید در نیمه نهایی کنفرانس به مصاف نیکولا جوکیچ و دنور ناگتس می رفت.

تیمبرولوز دو بازی اول آن سری را در جاده در دنور برد. با وجود آن شروع داغ، سه بازی بعدی را باخت و 3-2 عقب افتاد. مینه سوتا اجازه نداد فشار روی آنها وارد شود و آنها ناگتس را در یک سری هفت بازی هیجان انگیز شکست دادند. ادواردز و تیمبرولوز در سه بازی اول فینال کنفرانس شکست خوردند و سه شنبه شب با حذف روبرو شدند. این تیم برای پیروزی 105-100 در دالاس مبارزه کرد تا فصل خود را زنده نگه دارد. بار دیگر تیمبرولوز در بازی 5 با حذف روبرو شد.

آیا تیمبرولوز می تواند فصل خود را با پیروزی در بازی 5 مقابل ماوریکس زنده نگه دارد؟

مینه سوتا با شکست در سه بازی اول، فینال کنفرانس غرب را به بدترین شکل ممکن آغاز کرد. تیمبرولوز اگر بخواهد به فینال NBA راه پیدا کند، باید کاملاً رو به جلو بازی کند. هیچ حاشیه ای برای خطا وجود ندارد. در بازی 4 سه شنبه شب، تیمبرولوز توانست تا حدودی کایری ایروینگ و لوکا دانچیچ را مهار کند. ایروینگ (16 امتیاز) و دونچیچ (28) کمترین امتیاز خود را تا کنون در WCF داشتند. دفاع مینه سوتا در بازی 4 به میدان رفت.

بعلاوه، آنتونی ادواردز و کارل-آنتونی تاونز در نیمه دوم بازی 4 بازی بسیار خوبی داشتند. ادواردز بازی را با 29 امتیاز، 10 ریباند و 9 پاس منجر به شوت 11/25 به پایان رساند. تمام 9 پاس گل او در نیمه دوم به ثبت رسید و ادواردز ثابت کرده است که می تواند هم تیمی هایش را نیز آماده کند. در این فصل، ادواردز به طور میانگین در هر بازی یک پاس گل (6.5) تیمی به دست آورده است. در کنار ادواردز، کارل آنتونی تاونز نیمه دوم بزرگی داشت. او 20 امتیاز از 25 امتیاز خود را در دو کوارتر پایانی به دست آورد و چند ضربه کلاچ برای تیمبرولوز زد. مینه سوتا پس از اینکه در اوایل این سری با مشکل مواجه شده بود، به این نوع بازی از شهر تاون نیاز داشت.

تیمبرولوز برای شکست دادن دالاس ماوریکس و صعود به فینال باید در سه بازی متوالی بعدی خود پیروز شود. خوشبختانه، دو بازی از این سه بازی در خانه برگزار می شود. که با بازی 5 امشب مقابل دالاس شروع می شود. مینه سوتا باید آن را یک بار در یک بازی انجام دهد. آنها باید قبل از اینکه نگران بازگشت به دالاس برای بازی 6 باشند، امشب به امور تجاری رسیدگی کنند.



https://sportslens.com/news/minnesota-is-facing-elimination-again-in-game-5-of-the-western-conference-finals-vs-dallas/ منبع: