آینده رونالدو؟ از مربی جدید بپرس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با وجود اینکه یونایتد فصل خوبی را پشت سر نگذاشته و بعید است سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، اما رونالدو بدون شک با 23 گل بهترین بازیکن این تیم بود. اما برخی منابع گفته اند که غیبت فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا می تواند منجر به جدایی ستاره پرتغالی در تابستان امسال شود. رالف رنگنیک اکنون مدعی است تصمیم گیری در مورد آینده کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد در دستان سرمربی جدید اریک تون هوخ خواهد بود، اما او تاکید کرده که شیاطین سرخ در فصل آینده به دو یا سه مهاجم جدید نیاز دارند.

رالف رنگنیک گفت: “آینده کریستیانو رونالدو؟ این سوالی است که باید از اریک تون هاخ بپرسید. او نشان داده که هنوز هم می تواند بخش مهمی از تیم باشد، اما تیم قطعا به مهاجمان بیشتری نیاز دارد. فصل آینده ما به دو یا سه مهاجم نیاز داریم.” چیز جدیدی در رختکن وجود دارد و واضح است.

اگر به عملکرد تیم هایی مانند منچسترسیتی و لیورپول نگاه کنید، می بینید که آنها در هر پنجره نقل و انتقالاتی بازیکنان جدیدی به تیم اضافه کرده اند و تیم را قوی تر کرده اند. البته بازیکنانی که به این دو تیم آمدند در زمان عقد قرارداد چندان معروف و بلندقد نبودند اما با پیشرفت آنها بود که سیتی و لیورپول دو تیم برتر دنیا شدند. اگر این دو تیم چند هفته دیگر در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم بروند تعجب نمی کنم. این روند نشان می دهد که می تواند اتفاق بیفتد و لزوماً سه یا چهار سال طول نمی کشد تا به چنین تیم هایی تبدیل شوند.»



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1822454 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 19:51 |
21,153 |

دهنظرات

رالف رانیک؛

رالف رنگنیک، سرمربی آلمانی منچستریونایتد نیز از آینده کریستیانو رونالدو در این باشگاه بی اطلاع است.