آینده مبهم لواندوفسکی، مرد سال فیفا، خوشحال نیست

الیور کان، مدیر اجرایی بایرن در واکنش به پرونده لواندوفسکی گفت:“رابرت تا امروز یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد. ما با این بازیکن قرارداد داریم و می خواهیم تا زمانی که ممکن است در این تیم به بازی ادامه دهد. رابرت با گلزنی 30 بر 40 به یکی از بهترین بازیکنان ما تبدیل شده است. هر فصل گل می زند.البته چنین بازیکنی می تواند به دنبال چالش جدیدی باشد و فکر کند که در این باشگاه به تمام موفقیت های ممکن دست یافته است.» اینجاست که باید او را متقاعد کنیم که بماند.

پس از حذف باورنکردنی شب گذشته از لیگ قهرمانان، بایرن توانست خود را با پیروزی 0-3 در بیله فلد تسلی دهد، اما خطر اصلی همچنان باقی است: آینده روبرت لواندوفسکی.

به طور کلی، این بازیکن 33 ساله در چند هفته گذشته در داخل یا خارج از زمین خوشحال به نظر نمی رسید. او در ابتدای فصل روند گلزنی خوبی داشت اما از بهمن ماه این روند به هم خورد. او در مقابل آینتراخت، لورکوزن، فرایبورگ و بیله فلد نتوانست برای بایرن گلزنی کند. البته لوا با 32 گل تا اینجای کار در صدر جدول گلزنان قرار دارد. فصل گذشته در چنین لحظه ای نزدیک بود رکورد گرد مولر را در یک فصل بشکند اما حالا شرایط کاملا متفاوت به نظر می رسد. لواندوفسکی دیگر خوشحال نیست، کمتر گل می زند و آینده اش مبهم است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن در این بازی 3-0 از آرمینیا بیله فلد پیش افتاد و در دقیقه 89 تخته تعویض بالا رفت و مشخص شد که شماره 9 باید بیرون بیاید. رابرت لواندوفسکی با ناباوری به تابلو نگاه کرد و بعد متوجه منظورش شد. ستاره لهستانی با اکراه شروع کرد و پس از شکست مقابل گابریل ویدوویچ که برای اولین بار برای بایرن در بوندسلیگا بازی می کرد، زمین را ترک کرد.

لواندوفسکی بازی را بدون گلزنی مقابل بیله فلد ترک کرد، اما در گل سوم بایرن توسط جمال موسیالا نقش مهمی داشت. در حالی که در دقیقه 10 بازی می توانست گل اول را به ثمر برساند اما یاکوب لارسن با مداخله به موقع مانع از آن شد.
در حال حاضر مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. از یک طرف بیله فلد باید برای بقای خود بجنگد و معلوم نیست در بوندسلیگا بماند یا نه و از طرف دیگر خود لواندوفسکی ممکن است بایرن را ترک کند و هنوز برای تمدید موافقت نکرده است.


سرویس خبر شماره: 1820283 |
29 جولای 1401 در 04:08 ب.ظ |
374 |

0نظرات

زنگ خطر برای بایرن