آینده NFL آرون راجرز در Darkness Retreat تصمیم گرفت

آرون راجرز در جریان حضور اخیر در «نمایش پت مک‌آفی» اعلام کرد که قصد دارد چهار روز و چهار شب را در تاریکی مطلق در خانه‌ای کوچک بگذراند. راجرز گفت: “این چند سال است که در رادار من بوده است و من احساس می کنم که انجام دادن آن بدون توجه به اینکه بعد از این فصل به کجا متکی بودم، عالی است.” ماه ها و ماه ها و ماه ها در تقویم بوده است. تا چند هفته دیگر ارائه می شود.»

“من هنوز در هنر تفکر درباره آینده ام هستم. پس از انزوا، آماده تصمیم گیری خواهم بود” ~ @AaronRodgers12#PMSinAZ pic.twitter.com/21uLlRDlQr

راجرز برای کمک به تصمیم گیری در مورد آینده NFL خود به سفری می پردازد. “عقب نشینی تاریکی” فرصتی برای کشف خود از طریق انزوا و تاریکی فراهم می کند. خواه این عقب نشینی منجر به ظهور راجرز شود یا خیر، طرفداران مشتاقانه منتظر تصمیم او هستند.



https://sportslens.com/news/aaron-rodgers-quirky-move-to-decide-his-nfl-future-the-darkness-retreat/ منبع:

عقب نشینی تاریکی به گونه ای طراحی شده است که فرصتی برای درون نگری و کشف خود فراهم کند. راجرز دوستانی دارد که تجربه‌های مشابهی را تجربه کرده‌اند و «تجارب عمیق» داشته‌اند.

راجرز گفت: “این DMT را تحریک می کند و گاهی اوقات می تواند منجر به توهم شود.” کوارتربک معتقد است که انزوا و تاریکی عقب نشینی می تواند فرصتی بی نظیر برای جستجوی روح فراهم کند.

راجرز گفت: «این یک اتاق است، یک خانه کوچک است. یک شکاف دو طرفه وجود دارد که آنها مقداری غذا برای شما می ریزند، اما این انزوا و تاریکی است. نه موسیقی، نه هیچ چیز.» تنها منبع غذا و ارتباط از یک شکاف دوطرفه خواهد بود و راجرز باید برای شرکت به خود متکی باشد. با این حال، او اطمینان داد، “در صورت تمایل می توانید پوشک بزرگسالان را بپوشید، اما در واقع یک حمام وجود دارد.”