ابراهیمی: اردوی ایران طبق برنامه پیش می رود

این روزنامه قطری در پایان می نویسد: از سوی دیگر انتظار می رود تیم ایران شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی را به جمع بازیکنان الاهلی در اردو ببیند. این در حالی است که رئیس باشگاه زودتر از زمان اعلام شده از سوی فیفا به حضور بازیکنان در کنار تیم های کشورشان اعتراض کرده بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

استاد الدوحه در این زمینه نوشت: امید ابراهیمی بازیکن باشگاه الوکره تایید کرد که آماده سازی تیم ایران برای حضور در جام جهانی 2022 طبق برنامه و اردویی که در آن حضور دارد در حال انجام است. در حال حاضر شرکت می کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امید ابراهیمی بازیکن ایرانی یکی از نفرات دعوت شده به تیم ملی در جدیدترین لیست انتخابی دراگان اسکوچیچ بود. انتخابی با حضور کارلوس کی روش ادامه یافت و این بازیکن از سوی سرمربی پرتغالی به اردوی اتریش دعوت شد.


سرویس خبر شماره: 1851788
13 نوامبر 1401 در 01:38 ب.ظ
1.3 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

منتظر نهایی شدن تیم ملی هستیم

این بازیکن افزود: در چند روز آینده منتظر نهایی شدن تیم ملی هستیم و قبل از اینکه برای حضور در جام جهانی به دوحه سفر کنیم، مقدمات ما برای مهم ترین رویداد جهانی خوب پیش می رود.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم بهترین بازی خود را در این مسابقات انجام دهیم و سطح مناسبی از کیفیت فوتبال ایران را در این گردهمایی جهانی ارائه کنیم.

این بازیکن در بیانیه خود عدم حضور تعدادی از بازیکنان در اردوی تیم و غیبت آنها به دلیل مخالفت تیم هایشان به دلیل برگزاری مسابقات باشگاهی را برجسته کرد و گفت: جام جهانی مهم ترین اتفاق کنونی است.

بازیکن الوکری ادامه داد: می خواهیم سطح خوبی ارائه کنیم اما کار در مقابل تیم های بزرگی که سابقه و قدرت زیادی دارند کار آسانی نخواهد بود.

حالا این بازیکن در گفت و گو با روزنامه قطری استاد الدوحه از شرایط تیم ملی صحبت کرد و اعلام کرد که آماده سازی ایران برای جام جهانی بدون مشکل پیش می رود.

بازیکن ایرانی الوکره می گوید با وجود قدرت رقبا سعی می کنیم سطح خوبی را به نمایش بگذاریم.

ابراهیمی: اردوی ایران طبق برنامه پیش می رود