ابهام در ترکیب استقلال و گل گهر/ ساپینتو با 2 ستاره اش چه می کند؟

این دو بازیکن حتی به همراه تیم ملی به اتریش رفتند و ابوالفضل جلالی در بازی مهم مقابل اروگوئه در ترکیب تیم ملی به میدان رفت و در سمت چپ خط دفاعی تیم ملی تا تعویض آن عملکرد خوبی داشت.

استقلال در بازی بعدی شنبه آینده میزبان گل گهر خواهد بود. مدافعان راست و چپ استقلال بدون شک منتظر حضور دوباره در جمع آبی پوشان برای این بازی مهم هستند. به خصوص صالح حردانی که بازیکنی متخصص در پست دفاع راست استقلال است و باید از کوین یاماگا شانس بیشتری برای بازی داشته باشد چرا که این بازیکن در پست هافبک راست، وینگر راست و چپ بیشتر تکامل یافته است. از طرفی ابوالفضل جلالی امیدوار است با توجه به عملکرد خوبش مقابل اروگوئه، شانس دیگری برای حضور در لیست ثابت استقلال پیدا کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

حالا باید منتظر ماند و دید دعوت کارلوس کی روش از این دو بازیکن باعث حضور آنها در لیست دائمی استقلال می شود یا خیر. او در بازی با نساجی ساپینتو از کوین یاماگا در سمت راست خط دفاعی خود استفاده کرد و جعفر سلمانی در پست دفاع چپ بازی کرد. نمی توان انکار کرد که استفاده ریکاردو ساپینتو از صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در فهرست ثابت استقلال، جایگاه خود را در تیم ملی حفظ خواهد کرد و در صورت ادامه نیمکت نشینی، ممکن است پیراهن تیم ملی را از دست بدهند. البته ریکاردو ساپینتو باید بر اساس علایق استقلال و سبک بازی تیم حریف حق انتخاب ترکیب خود را داشته باشد و به نظر می رسد نیمکت نشینی دو بازیکن (صالح حردانی و ابوالفضل جلالی) در بازی با نساجی است. تصمیم فنی