ابهام در حضور شهریار مقابل حریف محبوب


سرویس خبر شماره: 1866208
02 فوریه 1401 @ 5:56 بعد از ظهر |
1.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مقانلو باز هم در دیدار با نساجی شکست خورد.

در بازی رفت هم مهاجم قدرتمند سپاهان به عنوان جهان به سرعت زهر خود را روی نساجی ریخت و روی پاس او بود که تک گل مانوئل فرناندز در اولین حضور همیشگی اش در گلدن پوشان اصفهانی با یک ضربه مهار شد. زیر طاق در.
حالا خبرهایی از اردوی سپاهان می رسد که احتمال غیبت این مهاجم مقابل نساجی در بازی هفته هفدهم لیگ برتر وجود دارد. البته مشکل شهریار این بار محرومیت نیست و مصدومیت سیاوش یزدانی از ناحیه پا باعث شده تا پزشکان برای از سرگیری تمرینات وضعیت او را به دقت زیر نظر بگیرند و تا یکی دو روز دیگر نظر نهایی خود را در این زمینه اعلام کنند. البته گفته می شود مهاجم سپاهان شانسی برای همراهی تیمش در قائم شهر ندارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محرم نویدکیا فصل گذشته در بازی برگشت مقابل نساجی مازندران تیمش را وارد زمین کرد و شهریار مغانلو نیز با درخشش مقابل فجر شهید سپاسی در ترکیبش غایب بود. سرمربی سپاهان در این دیدار بزرگترین چالش ذهنی را برای انتخاب بین سجاد و شهریار نداشت و با استفاده از سجاد شهبازادا توانست جای خالی آن را به خوبی پر کند و تیمش با سه گل شهبازا، نورافکن و اسماعیلی فر به میدان رفت. تبدیل شد.
این غیبت البته خبر خوبی برای مازندرانی های سرخپوش بود که در اولین بازی همان سال در اصفهان با دو گل مغلوب شدند و مغانلو هر دو گل را به ثمر رساند. در واقع دو گل شهریار به نساجی مازندران در هفته هفتم لیگ بیست و یکم اولین گل او در این رقابت ها بود.

1794114
این در حالی است که برخورد شهریار مغانلو با سیاوش یزدانی باعث مصدومیت مهاجم سپاهان شد و او از ورزشگاه نقش جهان و چمن لنگان خارج شد.

اتفاقی که پارسال برای شهریار مغانلو در بازی برگشت سپاهان مقابل نساجی افتاد شاید به دلیل دیگری در این فصل نیز تکرار شود.

ابهام در حضور شهریار مقابل حریف محبوب