ابوالقاسم پور: سرمربی قبلی سایپا را خوب نبست


سرویس خبر شماره: 2008053
20 مارس 1402 در 8:32 ب.ظ.
241

0نقطه نظر

سایپا با سرپرست آسیا امتیازات لازم را جمع کرد;

معاون ورزشی باشگاه سایپا معتقد است شمشیربازی ضعیف تیم فوتبال این باشگاه باعث شد این تیم امتیازات زیادی را از دست بدهد.

ابوالقاسم پور: سرمربی قبلی سایپا را خوب نبست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بهنام ابوالقاسم پور، معاون ورزشی باشگاه سایپا پس از تساوی یک بر یک این تیم مقابل شاهین بندر عماری در دیدار هفته بیست و دوم لیگ دسته اول، سخنان خود را اینگونه آغاز کرد و به بازیکنان اشاره کرد. فرصت‌های خود را هدر دادند: مسابقه با مسابقه‌ای که می‌توانستیم برنده شویم مساوی بود. بچه ها باید کمی دقت کنند تا امتیاز بگیریم و در آینده به دردمان نخورد. هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است، اما دیر می شود. امیدوارم در آینده بهتر بتوانیم امتیاز بگیریم و به لیگ برتر صعود کنیم.

وی درباره شانس صعود سایپا گفت: متاسفانه در فصل اول سرمربی ای را انتخاب کردیم که نتوانست شرایط ما را برآورده کند. به نظر من از نظر تخصصی بازیکنانی را جذب کرد که در حد استانداردهای سایپا نبودند.

مهاجم سابق پرسپولیس به تمجید از سرآسیایی پرداخت و افزود: خوشبختانه از بدو ورود آقای سرآسیایی توانستیم امتیازات لازم را جمع آوری کنیم. برای ما مهم بود که بتوانیم به لیگ برتر بیاییم اما در گروه سایپا اتفاقی افتاد که با 6-7 بازیکن از تیم بزرگسالان امید سایپا قرارداد بستیم. این یک چیز بسیار خوب است که 15.20 میلیارد برای باشگاه پس انداز کرد. ما می خواهیم تیم به لیگ برتر بیاید اما خدای نکرده سال آینده قطعا در لیگ برتر خواهیم بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی