اتحادیه فوتبال مصر به اتهامات مربوط به صلاح در قرعه کشی گینه بیسائو پاسخ داد

به نظر می رسید که مو صلاح بعد از آخرین بازی مصر در تیتر اخبار مصر باشد، گرچه این فقط گل تساوی او مقابل گینه بیسائو نبود که توجه را به خود جلب کرد.

ستاره لیورپول با یک گل انفرادی فوق‌العاده در نیمه دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 یک امتیاز را برای فراعنه‌ها نجات داد، اما این یک اتفاق (ظاهری) دیگر بود که اتحادیه ملی کشورش را وادار کرد تا بیانیه‌ای منتشر کند.

با توجه به ادعاهایی مبنی بر امتناع این بازیکن 31 ساله از جایگزینی، که پس از مشاهده دو بازیکن در حال گرم کردن در مراحل پایانی اما تنها یکی از آنها مطرح شد، اتحادیه فوتبال مصر به سرعت این اتهامات را رد کرد.

آنها (از طریق دیلی اکسپرس) اظهار داشتند: شایعات مبنی بر امتناع محمد صلاح از ترک زمین مطلقاً صحت ندارد. صلاح در وهله اول قرار نبود تعویض شود. حسام حسن تنها به آوردن ناصر ماهر بسنده کرد.

بیشتر بخوانید: من سیتی قصد دارد در سال 2025 بت سابق لیورپول را به جای گواردیولا منصوب کند.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) واتارو اندو نقش مهمی در دروازه ژاپن ایفا می کند زیرا سامورایی آبی به پیروزی 5-0 می رسد.

این اولین باری نیست که صلاح و یک تعویض بر بحث پس از بازی غالب می شود، با این که مصری از کناره گیری در بازی ابتدایی فصل لیورپول مقابل چلسی در آگوست گذشته، به وضوح ناامید شده است.

چند هفته پیش در تساوی 2-2 قرمزها مقابل وستهم، این بازیکن 31 ساله درست قبل از اینکه از روی نیمکت بیرون بیاید، با یورگن کلوپ بحث کرد، نقطه عطفی که همه چیزهای دیگری را که در یک بازی پر حادثه اتفاق افتاد تحت الشعاع قرار داد.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

هیچ فوتبالیستی دوست ندارد او را از زمین بیرون بیاورند یا اجازه دهند پاشنه‌های خود را پاشنه بلند کنند، اگرچه عصبانیت شماره 11 ما در چنین سناریویی همیشه سرفصل‌های زیادی را به خود جلب می‌کند، بدون اینکه کارشناسانی در صف صف بکشند تا به او ضربه بزنند.

مسلماً اگر صلاح تعویض شود، ظاهر خیلی خوبی نیست، اما اگر او با بی‌احتیاطی خارج از زمین بازی کند، تصور درستی هم نخواهد داشت.

در هر صورت، به نظر می رسد هر گونه اتهامی مبنی بر امتناع او از بازی در گینه بیسائو بی جا بوده است و شاید در این مورد شهرت او پیش از این بوده است.

بیشتر بخوانید: تاریخچه بازیکنان لیورپول در مسابقات قهرمانی اروپا



https://www.empireofthekop.com/2024/06/11/egypt-fa-denies-salah-substitution-accusations/ منبع: