اتحاد در آزادی مطلق، بازی مطمئن!


سرویس خبر شماره: 2018761
14 مه 1403 در 07:21
2.4K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

بازیکنان سپاهان وحدت حنانوف را برای ورود آزاد گذاشته بودند.

اتحاد در آزادی مطلق، بازی مطمئن!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که دانیال اسماعیلی فر به دلیل محرومیت با تصمیم کمیته انضباطی دیدار مقابل تیم سابقش را از دست داد، وحدت حنان اف پس از ماه ها در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان رفت.

حنانوف که حدود یک ماه مصدوم و غایب از میادین بود آخرین بار در انزلی و حدود 7 ماه پیش برای پرسپولیس در ترکیب اصلی بازی کرد و پس از آن مشاور محض بود و دقایق باقی مانده او. مسابقات لیگ برتر همانند یک بازی بود. یک دقیقه بیشتر طول نکشید.

با این حال وحدت مقابل سپاهان قرار گرفت و در شرایطی که تحت فشار زیادی نبود در فاز هجومی آن طور که انتظار می رفت حرفی برای گفتن نداشت.

2017611

هانانوف به لطف پاس عالی اورونوف به موفقیت خوبی دست یافت، اما با وجود کنترل عالی و پیشرفت با توپ، در ارسال به آل کثیر تردید داشت و فرصت خوبی را از دست داد. در یک صحنه تأثیر او ناموفق بود زیرا کنعانیان از او پیشی نگرفتند و وحدت دست خالی بازگشت.

هانانوف کار دفاعی نسبتاً خوبی ارائه کرد و مثل همیشه عملکردی پرشور و پرشور داشت و هم در هوا و هم در زمین تسلط داشت. او البته این اشتباه را هم کرد که رضا شکاری این وضعیت را دوست ندارد.

نکته عجیب اینجاست که در برخی از صحنه های این دیدار به خصوص در نیمه دوم، بازیکنان سپاهان به طور کامل از کمک به حنانوف جلوگیری کردند و این بازیکن فضای خوبی را مقابل خود دید، اما توانایی حمله و حمله را نداشت. ترکیب کرد و در مرحله حمله مانند یک مسابقه بی ضرر به نظر می رسید.
در نهایت وحدت در دقایق پایانی بازی تعویض شد و فرشاد فرجی جای خود را به فرشاد فرجی داد که فرصت زیادی برای خودنمایی نداشت و تیمش ده نفره بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی