اتفاقات جالب در یک روز از رقابت های لیگ برتر / توقف بزرگ ها و جابجایی یک رکورد

در کمال تعجب، ارلینگ هالند خیلی سریع در لیگ برتر مستقر شد. او در 6 هفته 10 گل به ثمر رسانده و با فاصله زیاد خواستگار آقای گلی است. ارسال بی نظیر کوین دی بروین، ارلینگ را راهی جز گلزنی مقابل استون ویلا نداشت. در واقع، هالند نیز خوشحال است که اکنون در کنار هافبک خلاقی مانند دی بروین بازی می کند. با وجود فرصت های زیاد، سیتی نتوانست بیش از یک امتیاز از ویلاپارک بگیرد. عملکرد شجاعانه استون ویلا تضمین کرد که آنها به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی شکست نخواهند خورد. استیون جرارد شایعات اخراجش را خاموش کرد. با این حال، شیرهای بیرمنگام اکنون 4 هفته بدون برد هستند. جرارد در بازی بعدی به مصاف آخرین سرمربی خود در لیگ برتر یعنی برندان راجرز و تیم لسترسیتی خواهد رفت. سیتی در حال حاضر جایگاه اول را از دست داده است، اما این مشکل چندانی نخواهد داشت.

اتفاقات جالب در یک روز از رقابت های لیگ برتر / توقف بزرگ ها و جابجایی یک رکورد

هلند دیدنی

اتفاقات مهم روز شنبه در هفته ششم لیگ برتر انگلیس رخ داد. لیورپول دوباره متوقف شد و این اتفاق در دربی مرسی ساید مقابل اورتون رخ داد. منچسترسیتی در یک روز گل های خوب مقابل استون ویلا متوقف شد. چلسی و تاتنهام نیز در نبرد لندن مقابل وستهم و فولام پیروز شدند.

با این نوسانی که چلسی دارد بعید است او قهرمان لیگ شود. شاید تیم توماس توخل مثل فصل گذشته بتواند در جمع 4 تیم برتر قرار بگیرد. البته فراموش نکنید که وسلی فوفانا و پیرامریک اوبامیانگ نیز در روزهای پایانی نقل و انتقالات به چلسی اضافه شدند. با این حال، دوباره مقابل وستهام، کای هاورتز کار را برای آنها انجام داد. چلسی هفته گذشته برای اولین بار مقابل ساوتهمپتون گل زد و سپس شکست خورد. این هفته او ابتدا گل زد و در نهایت پیروز شد. تقریباً این تیم غیرقابل پیش بینی است. حالا باید منتظر ماند و تیم لندنی را در مسابقات بزرگتر دید. تنها بازی بزرگ آنها تا اینجای فصل، مقابل تاتنهام بود.

پس از 2 تساوی مقابل فولام و کریستال پالاس، لیورپول مقابل اورتون به تساوی رسید. آیا قرمزهای مرسی ساید در رقابت نیستند؟ هنوز برای قضاوت زود است، اما اساسا تیمی که می خواهد مدعی قهرمانی باشد، 6 هفته دیگر نصف امتیاز را از دست نمی دهد. البته لیورپول در دربی مرسی ساید هم خوش شانس بود و هم بدشانس. خوشبختانه چون گل کانر کودی یک میلی متری آفساید اعلام شد و ویرجیل فن دایک هم اخراج شد! متاسفانه برای این تیم روز خوبی برای دروازه بان ها بود و به همین دلیل گلی ندیدیم. درخشش آلیسون در دروازه لیورپول و بیشتر از جردن پیکفورد در دروازه اورتون، دربی را بدون گل کرد. در واقع مشخص است که مصدومیت های زیاد بازیکنان لیورپول در ابتدای فصل، برنامه های باشگاه را زیر و رو کرده است.

اتفاقات جالب در یک روز از رقابت های لیگ برتر / توقف بزرگ ها و جابجایی یک رکورد

تمام هفته های دیگر

هری کین شبی فراموش نشدنی را مقابل فولام پشت سر گذاشت. ستاره اسپرز موفق شده است تعداد تاریخ لیگ برتر خود را به عدد 188 برساند. کین از اندی کول ستاره سابق منچستریونایتد عبور کرده و فقط آلن شیرر و وین رونی را بالای سر خود می بیند. او تنها 20 گل کمتر از 208 گل وین رونی دارد و حتی می تواند رکورد خود را در این فصل بشکند. رسیدن به رکورد آلن شیرر برای کین 29 ساله سخت نیست. البته اگر بخواهد در فصل های آینده لیگ برتر را ترک نکند. نکته جالب این است که هری کین 50 گل در تیم ملی انگلیس دارد و برای رسیدن به رکورد 53 گل وین رونی تنها به 3 گل دیگر نیاز دارد. شاید زودتر از رکورد لیگ برتر رکورد ملی را بشکند. شاید حتی در جام جهانی هم برای او اتفاق بیفتد.

اتفاقات جالب در یک روز از رقابت های لیگ برتر / توقف بزرگ ها و جابجایی یک رکورد

رکوردها شکسته شده است

اتفاقات جالب در یک روز از رقابت های لیگ برتر / توقف بزرگ ها و جابجایی یک رکورد



سرویس اخبار فوتبال خارجی

قرار است امتیازهای باقی مانده از این 4 بازی مهم لیگ برتر انگلیس را مرور کنیم.

چه خوب که تو کلوپ هستی!