اتفاقات عجیبی برای مهدی زاده در سپاهان افتاد

پس از جدایی عزت پورقاز، به نظر می رسد کارنامه محمدرضا مهدی زاده نیز پس از سه سال و نیم در سپاهان به پایان برسد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدرضا مهدی زاده در پنجره زمستانی لیگ هجدهم حضور داشت و با نظر مثبت امیر قلانوی و با توجه به شناختی که این مربی از همکاری با او در تراکتور داشت، راهی سپاهان شد و در دوران حضورش. قلانوی در سه موقعیت دفاعی. هافبک، دفاع چپ و هافبک دفاعی برای طلای پوشان بازی می کرد.
این بازیکن توسط محرم نویدکیا انتخاب شد و یکی از بازیکنان علاقه مند به این سرمربی جوان بود. او در لیگ بیستم خوب بازی کرد اما در لیگ بیست و یکم هر از چند گاهی با مصدومیت مواجه می شد و به همین دلیل زیاد نداشت. فرصت هایی برای بازی کردن
روزهای پایانی فصل گذشته نیز با مصدومیت مهدی زاده همراه بود و این بازیکن به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو نتوانست در اردوی ترکیه شرکت کند.
البته قبل از آن مهدی زاده قصد جدایی داشت اما باشگاه سپاهان رضایت نداد و حالا در شرایطی که ژوزه مورایس سه خرید خود را برای تقویت تیم در دفاع وسط اختصاص داده است و بعد از جذب دانشگر. داسیلویرا و جونیور نیز به ترکیب اضافه شدند. مهدی زاده را در لیست خروج خود قرار داد تا با شرایط سختی روبرو شود.
البته در عین حال سران باشگاه سپاهان به دنبال حفظ مهدی زاده هستند اما این مدافع که قصد دارد فرصت حضور در لیگ بیست و دوم را داشته باشد به زودی تیم خود را برای فصل آینده انتخاب خواهد کرد.
البته مهدی زاده تا دو هفته دیگر برای بازگشت به میادین نیاز به زمان دارد اما به نظر می رسد این بازیکن وقف تقویت تیم در دفاع وسط بوده و پس از جذب دانشگر، داسیلویرا و جونیور نیز به میدان رفته اند. مهدی زاده در ترکیب اصلی خود قرار دارد که شرایط سختی را برای این بازیکن ایجاد کرده است.
البته در عین حال سران باشگاه سپاهان به دنبال حفظ مهدی زاده هستند اما این مدافع که قصد دارد فرصت حضور در لیگ بیست و دوم را داشته باشد به زودی تیم خود را برای فصل آینده انتخاب خواهد کرد.
مسلما مهدی زاده برای بازگشت به زمین به دو هفته زمان نیاز دارد اما به نظر می رسد این بازیکن 28 ساله را باید دومین حضور سپاهان در پست دفاع وسط پس از عزت پورگز دانست.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1837038
15 آگوست 1401 @ 2:38 ب.ظ
18 هزار |

8نقطه نظر

مدافع میانی دوم نیز جدا می شود.