اتفاق عجیبی برای بازی نساجی – پرسپولیس افتاد/ بازی قهرمانی به شهر دیگری منتقل می شود؟

پرسپولیس به عنوان صدرنشین فعلی لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی در این فصل به برد مقابل نساجی نیاز دارد. سپاهان دیگر مدعی قهرمانی باید به مصاف مس این شهر کرمان برود. طبق شنیده ها ممکن است دیدار تیم های پرسپولیس و نساجی در جایی خارج از استان مازندران و یا حتی بدون حضور هواداران برگزار شود. از آنجایی که این دیدار جزو مسابقات لیگ محسوب می شود و در صورت پیروزی پرسپولیس باید جشن قهرمانی این تیم برگزار شود، این امر شرایط را برای نساجی بسیار سخت کرد.

همانطور که شنیدیم شورای تامین استان مازندران هنوز با برگزاری این دیدار در قائم شهر موافقت نکرده است و حتی ممکن است مسئولان نساجی این دیدار را به شهر دیگری مانند مشهد ببرند و در آنجا به استقبال پرسپولیس بروند. همچنین راه حل دیگر اعلام بازی بدون تماشاگر است که با مخالفت قطعی دو تیم مواجه می شود و این امر نمی تواند مانع از ترافیک شهری پس از قهرمانی احتمالی پرسپولیس شود.

ظرفیت ورزشگاه وطنی کم و البته محدود است و قطعا نمی تواند تعداد زیادی تماشاگر را در این بازی حساس در خود جای دهد. نکته قابل توجه بعدی این است که ورزشگاه وطنی درست در مرکز شهر قائم شهر قرار دارد و خیابان های اطراف این ورزشگاه گنجایش تردد هزاران هوادار را ندارد. همچنین طبق اطلاعات به دست آمده در اطراف ورزشگاه پارکینگ کافی برای پارک خودرو وجود ندارد.

باشگاه نساجی می خواهد در همین قائم شهر و در ورزشگاه وطنی میزبان پرسپولیس باشد اما با شرایط فعلی کار بسیار سختی خواهد بود و شاید شورای تامین استان موافقت نکند. تکلیف میزبانی این دیدار بسیار مهم به زودی مشخص می شود و تیم ها می دانند در کدام شهر و در کدام ورزشگاه باید به مصاف یکدیگر بروند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

با توجه به اینکه هواداران زیادی از تهران و شهرهای مختلف مازندران قصد دارند برای تماشای بازی پرسپولیس و نساجی به قائم شهر سفر کنند، مسئولان استانی به شدت نگران خطرات احتمالی قبل یا بعد از پایان بازی هستند. اگر پرسپولیس برنده شود و هواداران به خیابان های اطراف ورزشگاه وطنی هجوم بیاورند و تماشاگران ورزشگاه را ترک کنند، وضعیت وحشتناکی ایجاد می شود و خیابان های نزدیک ورزشگاه وطنی ساعت ها برای همیشه بسته می شود.

لیگ برتر به مرحله پایانی خود رسید و هفته آخر مسابقات لیگ برتر روز پنجشنبه در شهرهای مختلف در ورزشگاه ملی قائم شهر برگزار می شود.