اتفاق عجیبی در پرسپولیس به خاطر تعلل یحیی افتاد/ دو گزینه گل محمدی از دست رفت!

بر این اساس او برای انتخاب دستیار وسواس زیادی به خرج داد به گونه ای که این وسواس باعث شد یکی از گزینه های خوب او برای ترک باشگاه کویت باشد.

ماجرا از این قرار است که گل محمدی ابتدا با دو مربی خوب اروپایی صحبت های اولیه انجام داده است. او با گزینه اول به توافق کامل رسید اما کمی صبر کرد تا تکلیف گزینه دوم مشخص شود زیرا فکر می کرد با گزینه دوم بهتر می تواند کار کند. یافتن و مذاکره با گزینه دوم کمی طول کشید و در نهایت این مربی گفت که حاضر به همکاری نیست و به همین دلیل وقتی به سراغ گزینه اول رفت به توافق کامل رسید. مربی از یحیی عذرخواهی کرد. وی اعلام کرد که در باشگاه فوتبال کویت شروع به کار کرده و به عنوان سرمربی یکی از تیم های باشگاه فوتبال کویت به کار خود ادامه خواهد داد.

لازم به ذکر است که این دو مربی با دو مربی ای که اخیراً توسط یحیی به باشگاه معرفی شده بودند متفاوت هستند و این اتفاقات قبل از اعلام خبر دو مربی که چند روز پیش با ناراحتی از سوی یحیی به باشگاه معرفی شده بودند رخ داد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

به نظر می رسد یحیی گل محمدی در فصل آینده به دنبال کمکی است که از نظر تاکتیکی، علمی تمرینی، مسائل تاکتیکی و حتی تمرینی به او کمک کند و به همین دلیل به دنبال گزینه ای برای تخلیه بار است. حمل

همین مشکل باعث شد تا سرمربی پرسپولیس نه تنها با گزینه دوم خود مخالفت کند، بلکه با توجه به زمان طولانی در مذاکرات و بهترین پیشنهادی که از کویت دریافت کرده بود، گزینه اول را هم از دست بدهد.