اتفاق عجیب سایپا در لیگ دسته اول!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از مشکلات امید روانخواه پس از قبول مدیریت تیم فوتبال سایپا، ساخت تیمی بود که بتواند ایده هایش را عملی کند که برخلاف روش معمول در لیگ دسته اول، علاقه مند به فوتبال اختصاصی است. روانخواه در چند بازی باقی مانده تا پایان نیمه اول از بازیکنان جوان استفاده کرد تا ترکیبی را که مد نظر داشت بسازد و در نیم فصل دوم نیز چند بازیکن را به ترکیب خود اضافه کرد تا بتواند بهتر به خواسته های خود جامه عمل بپوشاند. .
با این حال، از این نظر، فراز و نشیب هایی را در جمع بندی سایپا شاهد بوده ایم. امید روانخواه که پس از دو سه بازی ابتدایی نتایج بسیار خوبی با سایپا کسب کرد و این تیم توانست پس از مدت ها به رتبه تک رقمی دست یابد، سپس با مصدومیت رباط صلیبی از سوی بهرام احمدی یکی از خریدهای کلیدی خود مواجه شد. در نیم فصل مصدومیت چند بازیکن دیگر باعث شد تا توجه بیشتری به استفاده از بازیکنان جوان و همچنین بازیکنان پایه سایپا داشته باشد و در دیدارهای اخیر حداقل سه یا چهار بازیکن آکادمی سایپا در ترکیب اصلی حضور داشتند.
این تصمیم البته و همچنین مشکلاتی که این روزها باشگاه سایپا با آن دست و پنجه نرم می کند، برای امید روانخواه نیز تبعاتی داشت و او که با ایجاد برتری عددی در حملات و قرار دادن فوتبال اختصاصی سعی در شکست حریف دارد، در چهار دوره در آخرین بازی تیمش ده کارت داشت که گاهی به درستی یا نادرست از جیب داوران خارج می شد.
سایپا در بازی مقابل شهربابک نیما مختاری را دید که اخراج شد و در سه بازی آخر در اواسط نیمه دوم علی خدایی، فرشاد اسدی و در نهایت محمد مسلمی مقابل پارس جنوبی جم، شمس آذر قزوین و استقلال شکست خورد. ملاثانی به ترتیب برای رسیدن به سه امتیاز بازی با مشکل مواجه شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

امید روانخواه و تیمش در شش بازی اخیر در شرایطی زمین را ترک کرده اند که در چهار بازی یک یار کمتر از حریف داشته اند.


سرویس خبر شماره: 1822957 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 16:08 |
185 |

0نظرات

4 اخراج در 6 مسابقه؛