اتفاق غیرمنتظره در تیم فوتسال؛ نظر هم هست!


سرویس خبر شماره: 1845053
02 مهر 1401 ساعت 01:24
7.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

قبل از حرکت، همکاری مربی دروازه‌بانان را قطع کنید.

این مربی خوش اخلاق که در اولین تجربه حضور در کادر فنی تیم ملی فوتسال انگیزه خاصی داشت و در تمرینات سخت حاضر شده بود، به دلایلی که هنوز اعلام نکرده بود، از همکاری با هم تیمی سابق خود منصرف شد. وحید شمسایی به همراه تیم ملی فوتسال راهی کویت شد.

تیم ملی فوتسال ایران بدون مربی دروازه بان در جام ملت های آسیا شرکت می کند.

اتفاق غیرمنتظره در تیم فوتسال؛  نظر هم هست!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ملی پوشان فوتسال ایران در روزهای اخیر تمرینات خود را در تهران به پایان رساندند و خود را برای حضور در جام ملت های آسیا آماده کردند و منجر به ایجاد حواشی شدند.

این دو اتفاق مهم (پرش خط محمدرضا سنگسفیدی و محرومیت مصطفی نظری) در آستانه سفر تیم ملی فوتسال به کویت، بدون شک می تواند برای شمسایی دردسرساز شود و اردوی تیمش را تیره کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پس از انتشار این خبر، وحید شمسایی بر روی نام محمدرضا سنگسفیدی خودکاری کشید و کادر فنی تیم ملی فوتسال به طور عجیبی اعلام کرد که این بازیکن به دلیل مصدومیت قادر به حضور در جام ملت های آسیا نیست، حالا یکی از بازیکنان مربیان سرشناس حتی قبل از سفر به کویت از پایان همکاری خود خبر دادند.

مصطفی نظری ستاره چندی پیش فوتسال ایران و دروازه بان سابق تیم ملی که پس از وحید شمسایی سرمربی تیم ملی به عنوان یکی از دستیاران او معرفی شده بود، در آستانه جام ملت های آسیا اردوی تیم ملی را ترک کرد.