اتلتیکو برای جانشینی سیمئونه با مربی معروف تماس گرفت

به گزارش “ورش سه”، برای اولین بار در یک دهه اخیر، اتلتیکو نه توانست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند و نه به لیگ اروپا راه یابد. در یک گروه آسان از پورتو، کلوب بروژ و بایر لورکوزن، اتلتیکو در رده آخر قرار گرفت که یک ناامیدی بزرگ برای دیگو سیمئونه بود. مربی ای که در 11 سال گذشته اتلتیکو را متحول کرده است، بدترین دوران حضورش در این باشگاه را سپری می کند و حالا شایعاتی مبنی بر اخراجش شنیده می شود. شاید برای اولین بار در سال های اخیر، برخی از هواداران اتلتیکو نیز با جدایی سیمئونه موافق باشند.

یک ماه از قرارداد انریکه با تیم ملی اسپانیا باقی مانده و گفته می شود او پس از جام جهانی لاروخا را ترک خواهد کرد و دوست دارد در سطح باشگاهی به تمرینات بازگردد. انریکه بین سال های 2014 تا 2017 مربی بارسا بود و در فصل 14-2015 با آن تیم سه گانه را به دست آورد. او تجربه هدایت سلتا و رم را نیز دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1851540
11 نوامبر 1401 ساعت 18:50
نمایش 4K |

3نقطه نظر

اظهارات ال چیرینگیتو:

به گزارش ال چیرینگیتو، سران اتلتیکو بیش از هر زمان دیگری متقاعد شده اند که دیگو سیمئونه را اخراج کنند و با لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا برای جایگزینی او مذاکره کرده اند.

اتلتیکو برای جانشینی سیمئونه با مربی معروف تماس گرفت

به گزارش ال چیرینگیتو، سران اتلتیکو برای جانشینی سیمئونه با لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا تماس گرفته و مذاکرات اولیه را با وی آغاز کرده اند. این در حالی است که اخیراً گفته شد انریکه نیز به بارسلونا علاقه دارد. اگر روند نزولی اتلتیکو ادامه پیدا کند، بعید نیست دوران حضور سیمئونه در این باشگاه به پایان برسد.