اتلتیکو مادرید پیشتاز در رقابت برای میسون گرینوود، آماده پرداخت 40 میلیون پوند – اخبار و نقل و انتقالات منچستریونایتد


باخت 0-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال در روز یکشنبه چهاردهمین باخت آنها در لیگ برتر بود که بیشترین باخت در یک دوره از زمان آغاز رقابت ها بود.

با توجه به فرم فعلی و بحران مصدومیت، انتظار نمی رود یونایتد از دو بازی باقیمانده خود در لیگ امتیازات زیادی کسب کند و در خطر ناکام ماندن از راهیابی به اروپا قرار دارد.

این می تواند بر قدرت هزینه های یونایتد در تابستان و توانایی آنها برای جذب استعدادهای برتر تأثیر بگذارد. با در نظر گرفتن نگرانی های PSR، باشگاه باید ابتدا روی فروش بازیکنان تمرکز کند قبل از اینکه آنها بتوانند به جذب بازیکنان فکر کنند.

سر جیم رتکلیف در حال برنامه‌ریزی برای حذف در مقیاس بزرگ است که شامل بازیکنانی می‌شود که به صورت قرضی مانند جیدون سانچو و میسون گرین‌وود هستند.

آینده گرین وود

در مورد فارغ‌التحصیل جنجالی آکادمی یونایتد مطالب زیادی نوشته شده است و گزارش‌های اخیر حاکی از علاقه مندی از داخل لیگ برتر است، در حالی که یوونتوس نیز به عنوان خواستگاران احتمالی و همچنین تیم‌هایی از لیگ برتر عربستان سعودی نام برده می‌شود.

اخیراً شایعاتی در مورد احتمال قرارداد مبادله ای که ویتور روکه از بارسلونا را در مسیر دیگری قرار می دهد منتشر شده است. INEOS روشن کرده است که فروش مستقیم نقدی را ترجیح می دهد.

تیم فعلی او ختافه با دیدن این بازیکن 22 ساله که 10 گل و 6 پاس گل در 33 بازی در تمام رقابت ها به ثبت رسانده است، مایل است یک سال دیگر به مهاجم ادامه دهد.

اما اگر یونایتد برای یک راه حل دائمی فشار بیاورد، تیم تاک اکنون فاش کرده است که اتلتیکو مادرید پیشتاز است و ختافه بعید است بتواند با ارزش یونایتد برابری کند.

قهرمان 20 دوره لیگ انگلیس 40 میلیون پوند درخواست می کند، رقمی که تیم مادریدی توانایی پرداخت آن را دارد. قبلاً گزارش هایی مبنی بر درخواست یونایتد برای 50 میلیون پوند وجود داشت که باعث شد هم بارسا و هم تیم دیگو سیمئونه از رقابت خارج شوند.

ختافه دوست دارد دوباره گرین‌وود را برای فصل آینده جذب کند، اما آنها قادر به خرید دائمی این بازیکن نیستند و یونایتد حدود 40 میلیون پوند برای او در نظر گرفته است.

گزارش‌ها در اسپانیا ادعا می‌کنند که منچستریونایتد 60 میلیون یورو (52 میلیون پوند) برای گرین‌وود می‌خواهد و این باعث شده که هم اتلتیکو و هم بارسلونا کنار بیایند.

اتلتیکو در صدر

اما منابع به TEAMtalk تایید کرده اند که این بازیکن 22 ساله با مبلغ بسیار معقول تری یعنی 40 میلیون پوند در دسترس است که موسیقی به گوش اتلتیکو خواهد بود.

تعدادی از باشگاه‌ها در ایتالیا و آلمان به گرین‌وود علاقه دارند، از جمله غول سری آ یوونتوس، در حالی که لیگ حرفه‌ای عربستان نیز به عنوان مقصد احتمالی نام‌گذاری شده است. با این حال، TEAMtalk می تواند نشان دهد که اتلتیکو مطمئن است که در رقابت برای امضای او پیروز می شود.

INEOS حتی برای ادغام مجدد گرین‌وود به تیم اول یونایتد در صورتی که پیشنهاد رضایت‌بخشی دریافت نکند، آماده است. هواداران ممکن است در مورد آن چیزی برای گفتن داشته باشند، پس از واکنش شدید آنها که سال گذشته باشگاه را مجبور به چرخش کرد.

این فارغ التحصیل آکادمی به تلاش برای تجاوز جنسی، رفتار کنترلی و اجباری و تجاوز منجر به صدمه بدنی واقعی متهم شد و دو فصل پیش توسط باشگاه تعلیق شد. این اتهامات متعاقبا لغو شد.

اما یونایتد اعلام کرد که این بازیکن به تیم اصلی باز نخواهد گشت. این ملی پوش انگلیسی در نهایت در روز مهلت مقرر به صورت قرضی فرستاده شد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/13/atletico-madrid-in-the-lead-in-race-for-mason-greenwood-ready-to-pay-40-million-280171/ منبع: