اتلتیکو و تفاوت رئال مادرید و بارسلونا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اتلتیکو مادرید امشب در چارچوب هفته سی و پنجم رقابت های لالیگا در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو میزبان رئال مادرید است. شاگردان کارلو آنچلوتی شب گذشته شنبه شب مقابل اسپانیول برای سی و پنجمین بار قهرمان لالیگا شدند و طبق سنت قدیمی اتلتیکو مادرید باید تونل افتخاری برای بازیکنان لالیگا و در واقع قهرمانی آنها باشد. .

در همین حال، دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، در کنفرانس خبری پیش از بازی تایید کرد که بازیکنانش به حریفان تونلی خود افتخار نخواهند کرد. “من به رئال مادرید، کادر فنی و بازیکنان برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا تبریک می گویم. ما برای رئال مادرید احترام زیادی قائل هستیم اما بیشتر برای هوادارانمان. تونل غرور زمانی محل احترام رقبای لیگ قهرمانان اروپا بود. حالا این یک شوخی و یک شوخی است.” این سنت در فوتبال اسپانیا چه زمانی و چه زمانی ریشه دوانید اما اکنون در فاز دیگری هستیم. این هم نوعی زندگی است.”

با این حال، به نظر می رسد که اتلتیکو فقط برای رئال مادرید مشکل تونل سازی دارد، همانطور که قبلاً چندین بار برای بارسا داشته است. آمارهایی در این زمینه وجود دارد که نشان می دهد اتلتیکو بین رئال و بارسا تفاوت دارد.

به نظر می رسد اتلتیکو مادرید فقط با تونل غرور رئال مشکل دارد.

حتی قبل از نهایی شدن لیگ رئال مادرید، صحبت های زیادی در مورد اینکه آیا بازیکنان اتلتیکو مادرید برای آن آماده هستند یا خیر، وجود داشت. در مصاحبه های اخیر بازیکنان این تیم مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرده اند و امروز نیز خیل مارین مدیرعامل اتلتیکو تایید کرد که در روز دربی خبری از تونل افتخار نخواهد بود.


سرویس خبر شماره: 1823346 |
18 ارديبهشت 1401 ساعت 21:11 |
809 |

2نظرات

دورانی که اتلتیکو توانست تونل غرور را بسازد. آنها در سال های 1974، 1998 و 2013 به تونل بارسلونا افتخار می کردند، در حالی که در سال های 1976، 1990 و 2022 برای رئال مادرید از انجام این کار خودداری کردند.



مجله اخبار فوتبال خارجی