اتهام عجیب تراکتور به کارشناسان داوری

مدافع تیم تراکتورسازی مدعی است داوران متخصص همیشه تصمیمات داور را حفظ می کنند.

اتهام عجیب تراکتور به کارشناسان داوری

وی در خصوص نظرات کارشناسی و تایید رای داور گفت: همیشه همین است. تا الان چه صحنه ای بوده که بگویم پنالتی نبوده است؟ شما صحنه ای را نشان می دهید که کارشناسان پشت داور نبودند. کی گفته اند داور اشتباه کرده است؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

او افزود: در صحنه دوم با پایم چه کنم؟ پاهایم سفت شده بود. نمی دانم، اگر پا می گذاشتم، پنالتی درست می شد. وقتی این جریمه ها را می گیرند، از جای دیگری می آید. ما دو بار استقلال را در زمین شکست دادیم اما آنها بار دوم این کار را کردند و شاید دوست ندارند ما استقلال را ببریم.

قدری درباره صحبتش با کمک داور بعد از تکرار پنالتی گفت: گفتم مشخص است وقتی پنالتی نباشد اخباری توپ را می برد. سه بار پنالتی را تکرار کردند تا گل بزنند.


سرویس خبر شماره: 1864387
22 ژانویه 1401 @ 7:13 ب.ظ
72.1 هزار امتیاز خبر|

20نقطه نظر

آنها همیشه پشت داور هستند

از “ورزه سه”، آرش قدری مدافع تراکتورسازی در پایان بازی با استقلال گفت: یک سری از مردان مجبور می شوند دو بار به استقلال برسند. چه بگویم آنها دو پنالتی پشت سر هم گرفتند و سر ما را قطع کردند.

وی در ادامه اعتراض خود گفت: VAR وجود ندارد و به راحتی پنالتی می گیرند. سر تیم ما را بریدند، حالا کی جواب هواداران ما را می دهد؟

مدافع تراکتورسازی درباره غیبت تماشاگران توضیح داد: به نظر من برای قضاوت خوب نیست. ما در تبریز دو گل زدیم و بازی فوتبال را بردیم، اینجا هم در وقت اضافه گل اول را زدیم اما…