اتهام عجیب دورتموند; هلند رختکن را آلوده کرد!

پس از این مصاحبه، مدیر ورزشی دورتموند درباره انتقال 60 میلیون یورویی هالند به منچسترسیتی گفت: انتقال ارلینگ به یک فرصت برای تیم ما تبدیل شده است. در غیاب او این فرصت را پیدا کردیم که به بازیکنان دیگر اعتماد کنیم. در این فصل ضربه 10 بازیکن مختلف نشان می دهد که حق با من است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اظهارات سباستین کل در حالی است که دورتموند چهارشنبه آینده در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا به منچسترسیتی سفر می کند.

اگرچه به نظر می رسد هالند در تابستان امسال پس از توافق دو باشگاه در یک انتقال بدون استرس از دورتموند به منچسترسیتی پیوسته است، اما صحبت های کل در این مصاحبه نشان می دهد که برخلاف انتظار، دورتموند از این انتقال راضی نیست. به گفته مدیر ورزشی باشگاه، حضور ستاره نروژی در رختکن دورتموند در پایان فصل گذشته پر تنش بود. او حتی از صفت «آلوده کننده» برای توصیف تأثیر هلند بر تیمش استفاده کرد.

البته ارلینگ مقصر نبود چون همه نگاه ها به او بود. در نهایت این انتقال انجام شد و به نفع هر دو طرف بود. منبع تنش در رختکن ما ناپدید شد و منچسترسیتی به آنچه می خواست رسید. هر چند ماه یکبار، ترجیح می‌دادیم ارلینگ زودتر تکلیف را مشخص کند تا زمان کافی برای تحقیق در مورد جایگزین‌ها داشته باشیم.»

او در آن مصاحبه گفت: اگرچه ارلینگ را همیشه دوست داشتیم و او در تیم ما موفق بود، اما وقتی بحث انتقال او به سیتی مطرح شد، ارلینگ واقعاً در رختکن برای ما تنش داشت. شایعاتی که مطرح شد فضای باشگاه را آلوده کرد.


سرویس خبر شماره: 1842777
17 سپتامبر 1401 @ 21:30
31.9 هزار امتیاز خبر|

8نقطه نظر

مدیر ورزشی باشگاه دورتموند اتهامات شدیدی به ارلینگ هالند، بازیکن سابق این باشگاه وارد کرده و مدعی شده است که ستاره نروژی در زمانی که بازیکن دورتموند بود، رختکن تیم را آلوده کرده است.

اتهام عجیب دورتموند;  هلند رختکن را آلوده کرد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مصاحبه اخیر سباستین کل، مدیر ورزشی بورسیا دورتموند با روزنامه آلمانی بیلد، قطعاً به دلیل صحبت های او درباره ارلینگ هالند جنجالی شده است و پاسخ منچسترسیتی و این ستاره نروژی به دنبال خواهد داشت. .