اتوبوس آرژانتینی به میدان اصلی شهر نرسید

روزنامه اول دقایقی پیش اعلام کرد که تخمین زده می شود نزدیک به سه میلیون نفر در خیابان ها حضور داشته باشند. ازدحام جمعیت به حدی است که رئیس فدراسیون فوتبال این کشور دقایقی پیش تایید کرد که اتوبوس آلبی سلسته به محل ابلیسک نمی رسد. او از هواداران حاضر در این منطقه عذرخواهی کرد.


سرویس خبر شماره: 1860421
29 دسامبر 1401 در 11:33 ب.ظ
21.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

رئیس فدراسیون از مردم عذرخواهی کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که جشن قهرمانی مردم آرژانتین به مناسبت قهرمانی آلبی سلسته در جام جهانی قطر در خیابان های پایتخت این کشور ادامه دارد، اتوبوس حامل بازیکنان آرژانتین نتوانست به میدان مرکزی شهر برسد. این شهر، محل ابلیسک، برای مراسم اصلی با حضور صدها هزار هوادار که در این میدان برگزار می شود.

رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین از شهروندان بوئنوس آیرس عذرخواهی کرد که اتوبوس حامل بازیکنان آلبی سلسته به دلیل ازدحام جمعیت نتوانسته به میدان مرکزی شهر برسد.

اتوبوس آرژانتینی به میدان اصلی شهر نرسید

از یک ساعت گذشته، صدها هزار نفر از مردم آرژانتین در خیابان های بوئنوس آیرس به جشن و پایکوبی پرداخته اند و اتوبوس روباز حامل بازیکنان تیم ملی آن کشور در خیابان ها به سمت میدان ابلیسک حرکت می کند. مراسم اصلی در این میدان برگزار می شود.

اما نتوانستیم به جمعیت زیادی که در میدان ابلیسک جمع شده بودند برسیم. نهادهای امنیتی که ما را اسکورت کردند اجازه ندادند بیشتر از این پیش برویم. از طرف بازیکنان آرژانتین، قهرمان جهان، هزار بار عذرخواهی می کنم. شرم آور بود“.

میدان ابلیسک، جایی که قرار بود اتوبوس تیم ملی آرژانتین برای جشن اصلی وارد شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

چیکی تاپیا با انتشار چندین توئیت خطاب به هواداران آرژانتینی نوشت: از استان بوئنوس آیرس و وزیر امنیت سرجیو برنی تشکر می کنیم که اتوبوس تیم ملی توانست بدون هیچ حادثه ای به ورودی پایتخت برسد. بازیکنان ما توانستند در بین مردم سرزمین ظاهر شوند و در Let their çekên غرق شوند.