احتمال بازگشت سرمربی نساجی به قائمشهر

یکی از اتفاقات جالب نقل و انتقالات فصل جاری شاید بازگشت نساجی سرمربی تیم به قائم شهر در قالب کادر فنی مهدی رحمتی باشد.

احتمال بازگشت سرمربی نساجی به قائمشهر

در صورت تاکید مهدی رحمتی بر حضور وحید فاضلی در کادر فنی نساجی که احتمال می رود بار دیگر وحید فاضلی به نساجی بازگردد. او قبل از سرمربیگری نساجی در دو مرحله با محمود فکری در تیم مازنی کار کرد و در صورت رفتن به قائم شهر در این فصل چهارمین حضور در تیم مازنی را تجربه خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سه فصل پیش نساجی فصل را با مربیگری وحید فضلی آغاز کرد. مربی جوانی که پیش از این با محمود فکری کار می کرد و زمانی که از خوشه طلایی به نساجی آمد نتایج خوبی با این تیم کسب کرد. نباختن 10 بازی در هفته های گذشته باعث شد نساجی به رده نهم جدول برسد و این بهترین جایگاه نساجی در لیگ برتر تا اینجای کار بود. فضلی تعیین تکلیف شود.


سرویس خبر شماره: 1943106
20 خرداد 1402 ساعت 12:26 |
16 امتیاز خبر

0نقطه نظر

نساجی با شکست آلومینیوم اراک در کنار وحید فضلی شروع خوبی داشت اما این مربی در ادامه راه بدشانس بود و در نهایت با شکست مقابل مس رفسنجان در هفته یازدهم از کار برکنار شد و جای خود را به مجید جلالی داد. اما بازیکنانی که وی به کادر فنی تیم نساجی اضافه کرد از جمله سعید بیگی، محمد قربانی، علی داوران و… در جام حذفی در مسابقات قهرمانی این تیم حضور داشتند. وحید فاضلی به تیم پدیده رفت تا به عنوان دستیار اول مهدی رحمتی در تیم مشهدی کار خود را آغاز کند. وحید فاضلی پس از این اتفاق به همراه مهدی رحمتی راهی آلومینیوم اراک شد و با این تیم روزهای بسیار خوبی را در لیگ برتر و حتی جام حذفی سپری کرد. چرا که آلومینیوم فصل گذشته در جام حذفی کار بزرگی انجام داد و پرسپولیس را شکست داد و به بازی فینال رفت که در آخرین بازی مغلوب نساجی شد و از رسیدن به جام ناکام ماند.