احتمال جدی فروش اورونوف!


سرویس خبر شماره: 2021048
24 مه 1403 در 1:30 ب.ظ.
نمایش 4K |

3نقطه نظر

پرسپولیس قصد تمدید قرارداد را دارد اما…

با نبوغ ستاره ازبکستانی پرسپولیس هواداران این تیم خواهان تمدید قرارداد او هستند اما…

احتمال جدی فروش اورونوف!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صحبت از تمدید قرارداد با آستون رستم اورونوف، وینگر 23 ساله ازبکستانی پرسپولیس به گوش می رسد اما این بازیکن یک فصل دیگر در پرسپولیس حضور دارد و می تواند قرمزها را در الیت آسیا همراهی کند. لیگ.

اما پس از نبوغ او و اثبات او، حالا هواداران پرسپولیس به دنبال عقد قرارداد بلندمدت با این بازیکن تکنیکی و تعیین کننده هستند، غافل از اینکه پرسپولیس تابستان آینده از شنیدن پیشنهادهای مالی وسوسه انگیز دریغ نخواهد کرد و فروش این بازیکن مستثنی نشده است. علاوه بر این، بعید است که خود اورونوف تمدید شود.

واقعیت این است که برخلاف شنیده ها مبنی بر پیشنهاد یک میلیونی به این بازیکن، هنوز خبری از این موضوع نیست و باشگاه پرسپولیس نیز پیشنهادی برای فروش او دریافت نکرده است، اما اگر پیشنهاد مناسبی هم مطرح شود، بعید نیست. که اورونوف فروخته می شود و خبری از این بازیکن در تیم نیست. قرمزها برای فصل آینده در لیگ برتر و لیگ برتر آسیا حضور نخواهند داشت.

2018994

البته با مشخص شدن مالکیت باشگاه پرسپولیس و حضور یک کنسرسیوم بانکی در راس امور مالی این باشگاه، انتظار می رود این تیم شرایط بسیار بهتری را برای حضور قدرتمند در آینده داشته باشد. فصل مسابقات نسبت به تیم فعلی اما آنچه در حال حاضر درباره اورونوف مطرح است این است که احتمال فروش او توسط باشگاه پرسپولیس منتفی نیست و با وجود علاقه زیاد هواداران به او و اینکه این قطعه فنی می تواند مهره ای تعیین کننده در مسیر پیروزی باشد. جام های بعدی، شاید این وینگر ازبکستانی قصد دارد آنها را بفروشد تا درآمد بیشتری کسب کند.

اما در صورت جدی بودن تصمیم باشگاه و تایید خبر فروش احتمالی اورونوف باید منتظر واکنش هواداران پرسپولیس در صفحات مجازی و هواداران بود که با توجه به آن ممکن است هواداران پرسپولیس را مجبور به کناره گیری کند. این باشگاه تقریباً هر چند سال یک بار موفق به جذب یک بازیکن برتر می شود که واقعاً در سطح بالاتری در فوتبال ایران قرار دارد و می ترسند او را از دست بدهند.

2020865

البته باید در نظر داشت که حتی اگر پرسپولیس این بازیکن را نفروشد و ارونوف با قرمزها در لیگ برتر آسیا بازی کند، احتمال تمدید قرارداد او بسیار کم خواهد بود، زیرا به محض حضور در بازی های آسیایی. و خود را در یک رقابت بین المللی می بیند، باشگاه های قطری، اماراتی و حتی شرق آسیا با اعدادی دو تا سه برابر پرسپولیس به سراغ او خواهند آمد و این بازیکن نمی تواند به آنها نه بگوید.

گفته می شود قرارداد فعلی اورنوف با پرسپولیس حدود 900 هزار دلار برای یک فصل و نیم است. در واقع، او برای این نیم فصل 350 هزار دلار و برای فصل آینده 550 هزار دلار دریافت می کند، اما با توجه به سن و پتانسیل او، از نظر فنی اینطور است. این احتمال وجود دارد که قیمت تابستان آینده افزایش یابد.

مجله اخبار فوتبال داخلی