احتمال غیبت ستاره بزرگ نصر مقابل پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 1982184
4 دسامبر 1402 در 6:31 ق.ظ.
1.4K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

سرمربی النصر برای دیدار مقابل الخدود قعرنشین به تعدادی از بازیکنان سرشناس خود استراحت داد.

احتمال غیبت ستاره بزرگ نصر مقابل پرسپولیس

به گزارش ورزشی، ساالنصر در حالی در لیگ عربستان به مصاف الخدود رفت که بازیکنانی مانند آیمریک لاپورته، سادیو مانه و مارسلو بروزوویچ در ترکیب اصلی این تیم حضور نداشتند و با سه گل پیروز شدند.
از این میان، لاپورته مصدوم است و به احتمال زیاد در بازی پرسپولیس حضور نخواهد داشت، اما ظاهرا مانه و بروزوویچ با حضور در دو بازی اخیر تیم ملی کشورشان استراحت کرده اند. البته زمانی که بروزویچ در نیمه دوم وارد زمین شد، نام هر دو بازیکن در لیست نصر بود، اما مشخص شد که مانه سرما خورده و جمعه شب بازی نکرده است.
در این شرایط ترکیب النصر مقابل الخادود به این ترتیب بود: رغد، سلطان الغنام، فاتیل، العمری، تلس، فوفانا، اوتاویو، سامی، غریب، تالیسکا و رونالدو. فاتیل و العمری در دفاع میانی و عبدالرحمن قریب و تالیسکا به عنوان وینگر بازی کردند.
اوتاویو پرتغالی و سوکو فوفانا پشت سر سامانی الانجی بازی کردند که گل های بالایی زد و گل هم زد. تالیسکا و غریب وینگرهای این تیم بودند. تلس برزیلی در دفاع چپ و سلطان الغنام در دفاع راست حضور داشتند. کریستیانو رونالدو نیز بهترین مهاجمی بود که دو گل به ثمر رساند.

1958198

برای النصر که قرار است تنها 72 ساعت بعد از این دیدار به مصاف پرسپولیس برود، بازیکنانی چون محمد ماران، علی الحسن، ایمن یحیی، مارسلو بروزوویچ و الصالحیم در نیمه دوم به میدان رفتند.
در بین هافبک های نصر فقط تالیسکا پلاکش را عوض نکرده است. تلس برزیل نیز در وقت های تلف شده از زمین خارج شد.

مجله اخبار فوتبال خارجی