احضار به دادگاه؛ آیا این سوپراستار زندانی خواهد شد؟

انتقال نیمار به بارسلونا همچنان تحت بررسی دادستانی اسپانیاست و او را به دردسر انداخت. حالا روزنامه ال پایس گزارش داده است که این بازیکن قرار است تا یک ماه مانده به آغاز جام جهانی 2022 قطر به بارسلونا برود و در جلسه استماع با شکایت وزارت گنجینه اسپانیا شرکت کند.

وزارت خزانه داری اسپانیا دو سال زندان برای پدر نیمار و یک سال زندان برای مادرش درخواست کرده است. این در حالی است که جامعه برزیل برای هر دو خواهان پنج سال زندان شده است اما باید دید حکم نهایی دادگاه در این زمینه چه خواهد بود.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

گفته می شود این وزارتخانه از دادگاه خواسته است نیمار را به دو سال زندان محکوم کند و 10 میلیون یورو به این پرنده بپردازد. بحث اصلی در این مورد انتقال این ستاره برزیلی از سانتوس به بارسلونا است. یک شرکت برزیلی نیز در این پرونده حضور دارد و یکی از شاکیان است. آنها مدعی بودند که 40 درصد از دستمزد نیمار در آن زمان متعلق به این شرکت بوده است. آنها مدعی پنج سال زندان و 150 میلیون یورو غرامت هستند.

به جز نیمار، والدین او به همراه ساندرو روسل و جوزپ ماریا بارتومئو نیز برای شرکت در این جلسه احضار شده اند و قرار است به همراه نیمار پاسخگوی اتهامات خود باشند. یکی از مربیان سابق سانتوس و بارسلونا نیز در این پرونده دخیل است.