احمدزاده باید خودش را علامت بزند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سپاهان در ورزشگاه انقلاب کرج با نتیجه یک بر صفر مغلوب پیکان شد و دومین شکست فصل را متحمل شد. .

احمدزاده در بازی با پیکان یکی از بازیکنان فعال سپاهان بود و در چند نوبت با حرکاتش در سمت چپ و راست خط دفاعی پیکان خطرناک شد. یکی از پاس گل های او می توانست با بهترین عملکرد شهریار مغانلو تبدیل به گل شود اما به نظر می رسد تقلای فرشاد در روز سخت سپاهان در کرج کافی نبود و او که تا اینجای فصل موفق به گلزنی نشد باید به این موضوع پایان دهد. ناکامی هفته آینده و نیم فصل دوم برای بازگرداندن سپاهان به صدر جدول.



مجله اخبار فوتبال داخلی

احمدزاده که در دو دیدار مقابل هوادار و پرسپولیس حتی یک دقیقه هم بازی نکرد به مهره مورایس تبدیل شد و پس از شروع مجدد بازی ها همچنان در مقابل ملوان، نفت مسجد سلیمان و پیکان در ترکیب اصلی قرار گرفت.


سرویس خبر شماره: 1862493
12 ژانویه 1401 @ 1:52 بعد از ظهر |
539 امتیاز خبر

0نقطه نظر

مبارزه زیاد در روز سخت سپاهان

فرشاد احمدزاده با ارسال 4 پاس گل در سپاهان با مربیگری مورائیس نقش آفرینی کرد.

احمدزاده باید خودش را علامت بزند

احمدزاده پس از حضور در ترکیب اصلی مقابل استقلال در هفته اول مسابقات، کم کم از 11 بازیکن اصلی این تیم فاصله گرفت و حتی فرصت انجام چندین بازی مانند بازی با پرسپولیس را پیدا نکرد، اما این بازیکن تکنیک خوبی دارد. او توانایی های خود را برای بازگشت به ترکیب اصلی به مورائیس ثابت کرد.

در واقع نقطه عطف این فصل احمدزاده تا اینجای کار بازی با تراکتورسازی بوده است که در دقایق پایانی نیمه اول به دلیل مصدومیت یاسین سلمانی وارد زمین شد و قبل از اینکه بازی در 45 دقیقه تمام نشود. پاس گل دوم عیسی مرادی. .