احمدی: برای خوزستان و فوتبالش جلو می رویم

احمدی در پایان درباره امیدواری هواداران به حفظ سهمیه خوزستان افزود: ما به لیگ برتر سوگند یاد کرده ایم و البته امیدوارم نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان از سقوط نجات پیدا کنند و سهمیه خوزستان در لیگ برتر به نتیجه برسد. کاهش نمی یابد و واقعا امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادرفنی لیگ برتر.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این بازیکن درباره شدت رقابت ها گفت: برنامه مسابقات فشرده است و رقابت فشرده ای با چند تیم دیگر برای صعود به لیگ برتر داریم، اما با توجه به فاصله ای که داریم، سرنوشت ما بین دستانمان است و اگر به خوبی ادامه دهیم. روند و بازی های بعدی اگر ما پیروز شویم نتایج تیم های دیگر مهم نیست و انشالله بهترین اتفاقات رخ خواهد داد.

مدافع استقلال خوزستان درباره وضعیت خط دفاعی این تیم گفت: ما یکی از بهترین خطوط دفاعی و دروازه را داریم، البته تیمی که دوم جدول است بهترین نفرات کل گروه را دارد. امیدوارم به چیزی که لیاقتش را داریم برسیم.

1851704

مدافع استقلال خوزستان امیدوار به حفظ سهمیه استان خوزستان در لیگ برتر است.

احمدی: برای خوزستان و فوتبالش جلو می رویم

حسین احمدی یکی از بازیکنان مورد اعتماد سیروس پورموسوی می گوید: خدا را شکر تیم بسیار خوبی داریم و نیم فصل با پیوستن به تیم در رده هفتم جدول رده بندی قرار داشتیم اما اکنون با تلاش بچه ها و کادرفنی هستیم. در حال رشد. مقام دوم را کسب کردیم و امیدوارم در دیدارهای باقی مانده نیز همین شرایط را حفظ کنیم و قهرمان لیگ شویم.

وی در خصوص بازی هفته آینده گفت: بازی با چوکا که به دنبال بقا در لیگ برتر است بازی سختی خواهد بود اما ما فقط به دنبال برد و 3 امتیاز هستیم و یک قدم دیگر به سمت صعود برداریم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال خوزستان که در رده دوم جدول لیگ یک قرار دارد، یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است.


سرویس خبر شماره: 1920718
24 آوریل 1402 ساعت 11:53
1.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

نتایج سایر تیم ها هیچ تاثیری در سرنوشت ما ندارد

وی در خصوص حمایت هواداران ادامه داد: حمایت هواداران در هر تیمی تاثیر دارد و خوزستان و اهواز جای خود را دارند و حضور هواداران گرم روحیه مضاعفی به تیم ما تزریق کرده است و جای تشکر دارد چرا که واقعا دلگرم کننده هستند.