احمد زندروح منتخب جانشین پرسپولیس و اسدی است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، احمد زندروح هافبک سابق ماشین سازی که در این تیم چهره شد و سپس راهی گلغر شد، با اعتقاد به اینکه مشمول خدمت سربازی شده به فجرسپاسی رفت.

با این حال این هافبک توانسته بخشی از سربازی خود را با کسری خدمت ترکیب کند و اکنون منتظر تایید مدارک خود است. مشکلی که باعث شد پیشنهاد ادامه خدمت سربازی در تیم ملوان بندرانزلی و بازگشت به لیگ برتر را رد کند.

او که در بهترین دوران فوتبالش باید به تیم فجرسپاسی می پیوست و سربازی را ترک می کرد، هنوز چند ماه از خدمتش باقی مانده است.

حالا در شرایطی که باشگاه پرسپولیس در مذاکرات با رضا اسدی به بن بست رسیده و نتوانسته از نظر مالی با این بازیکن به توافق برسد، پس از اعلام این موضوع به یحیی گل محمدی، با پیشنهاد جدیدی از سوی باشگاه پرسپولیس مواجه شد. کارکنان فنی. سرمربی سرخ ها پس از اطلاع از وضعیت احمد زیندروح، نام این بازیکن را به عنوان گزینه جدید خود برای پست هافبک دفاعی در کنار کمال سوختنیا و میلاد سرلک در باشگاه اعلام کرد تا مذاکرات طرفین برای عقد قرارداد به زودی پیگیری شود.

نکته مهم این است که احمد زنده روح موفق می شود در اسرع وقت مدارک و مدارک مربوط به کسر خدمت خود را دریافت کند تا شرایط مذاکره با پرسپولیس پیش برود و بتواند در فصل آینده به لیگ برتر بازگردد و بیاورد. پرسپولیس. این بار پیراهن



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1832651
18 جولای 1401 در 00:55
6.3 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

تقدیم به مجله اخبار فوتبال

یحیی گل محمدی پس از رد تمدید قرارداد با رضا اسدی، نام احمد زنده‌روح را برای مذاکره به سران باشگاه اعلام کرد.